Posłuchajcie muzyki z Afterfall!

Dawno, dawno temu, Afterfall, zanim stało się Afterfall: Rascal, a potem Afterfall: Insanity, miało być po prostu Afterfallem, komputerową grą RPG. Razem z Marcinem Przybyłowiczem, kompozytorem muzyki z gry mamy dla Was niespodziankę - ścieżkę dźwiękową z tej zaginionej w czasie i przestrzeni produkcji do pobrania za darmo z naszych serwerów.

Posłuchajcie muzyki z Afterfall!
marcindmjqtx

26.05.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:54

Oddając głos kompozytorowi:

Muzyka powstawała w latach 2006-2008 - to jest w okresach przed i po przejęciu projektu przez Nicolas Games. Na potrzeby niniejszej kompilacji zostało wybranych 11 utworów, które nakreślają wstępną wizję oprawy audio produkowanego w tym okresie Afterfall CRPG. Pokazują również, jak przez te kilka lat stopniowo ewoluowała koncepcja muzyki ilustrującej świat gry - z inspirowanych ambientem brzmień i dużego ładunku "brudu" w stylistykę bardziej zbliżoną do muzyki filmowej, posługującą się instrumentarium orkiestry symfonicznej, instrumentami etnicznymi, przy jednoczesnym wykorzystaniu syntetycznych, nieco zabrudzonych brzmień. Wartym wspomnienia jest również fakt, że największe zmiany stylistyczno-brzmieniowe dokonywały się w momencie, kiedy w pracach nad muzyką uczestniczyło najwięcej osób (w sumie pięć). Później, gdy Nicolas Games wprowadziło projekt w nowy etap produkcji, dokonane zostały w zasadzie ostatnie szlify określające charakter muzyki - przestrzenny, raczej akustyczny niż elektryczny/elektroniczny, z jasno wyczuwalnymi tematami przewodnimi.

Większość muzyki z tego mini-albumu była już kiedyś publikowana - na przestrzeni ostatnich lat muzyka ta była wykorzystywana w filmach/zajawkach promujących grę (również w zapowiedzianym, jednak nieukończonym "Afterfall" Preludium"), jednak w chwili obecnej trudno jest znaleźć w sieci jakiekolwiek fragmenty (możliwe do ściągnięcia) z tamtego okresu - dlatego niniejsza kompilacja może być w pewnym sensie przypomnieniem, jak to wtedy wszystko wyglądało. Dwa utwory z zestawienia (oba do lokacji Slave Hunters) powstały najpóźniej i dotychczas nie były jeszcze publikowane. Paczkę ze ścieżką dźwiękową możecie ściągnąć tutaj (kliknij i zapisz jako, wiadomo), a więcej o muzyce tworzonej przez Marcina dowiecie się na jego stronie.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.