Pościg na skuterach repulsorowych 74‑Z wygląda świetnie, bo stworzył go Criterion Games
Nic dziwnego, że momentami można pomylić grę z filmem.
Zastanawialiście się, w jaki sposób DICE udało się osiągnąć tak dobrze odwzorowany pościg skuterami repulsorowymi po lasach Endor? Okazało się, że to nie szwedzkiemu studiu należą się brawa za ten fragment Battlefronta. Odpowiedzialnością za pracę nad tą sekwencją pochwaliło się na swoim Twitterze Criterion Games.
Przechwałki wywołała redakcja Digital Foundry, która postanowiła przyrównać growy odpowiednik do filmowego pierwowzoru, tworząc mieszankę, w której trudno odseparować jedno od drugiego.
Współpraca między studiami należącymi do jednego wydawcy nie jest niczym nowym. Oprócz Criterion Games, w „napisach końcowych” pojawiło się również Visceral Games, które pracuje nad fabularną grą akcji w świecie Gwiezdnych Wojen.
BTW. Pamiętacie, że Criterion pracuje nad zupełnie nowym IP, w którym pokierujemy samochodami, motorami, motorówkami, quadami, paralotniami, śmigłowcami i lepiej sami zobaczcie jak to ma wyglądać.
[Źródło: Eurogamer]
Oskar Śniegowski