Popularność battle royale powoli, ale regularnie spada

Och nie!

Popularność battle royale powoli, ale regularnie spada
Adam Piechota

Hihi! StreamElements oraz stronka SullyGnomes opublikowali raport na temat streamów, oglądanych produkcji oraz liczby godzin, jakie ludzie poświęcili na tego typu rozrywkę. Dzięki niemu możecie zobaczyć, jaką popularnością cieszyły się w ostatnim kwartale topowe produkcje sieciowe z gatunku battle royale: PLayerUnknown’s Battlegrounds, Apex Legends i Fortnite. Dane pochodzą z Twitcha, YouTube Live, Facebooka oraz Mixera. No dobrze, dobrze, ale co to nas obchodzi? Ano obchodzi - bo battle royale powoli, ale już nie pierwszy raz traci swoje rekordowe zainteresowanie.

Obraz

Oczywiście, zanim Fortnite stanie się „normalną” grą, upłynie jeszcze mnóstwo wody w Nilu, a Epic z pewnością nie zwolni cyklu kolejnych sezonów, choćby ich pracownicy nawet masowo kończyli na oddziale psychiatrycznym. Ale pozostali giganci nie będą mieli raczej tyle szczęścia. Połączmy to z ewidentnie mniejszą liczbą zapowiedzi nowych gier/trybów sieciowych w hitach pozostałych wydawców i… chyba nareszcie się doczekaliśmy. Przeżyliśmy to, moi drodzy. Słodka chwila spokoju nie potrwa długa, zatem nacieszcie się nią, póki jest. A branża, jak to branża, i tak znajdzie sobie nową krowę do wydojenia. Teraz to bez wątpienia Cyberpunk 2077.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.