Ponad 52 tysiące odwiedzających, milion widzów na Twitchu i 300 wystawców - organizatorzy podsumowują E3 2015 i szykują się na E3 2016
Za nami kolejne udane E3, ale nie ma co napawać się sukcesem. Kolejna edycja sama się nie zorganizuje.
19.06.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:01
52200 odwiedzających (w zeszłym roku było ich 48000) ze 109 krajów. 1600 produktów od 300 wystawców. 6.3 miliona związanych z imprezą ćwierknięć na Twitterze, 7.5 miliona lajków na Instagramie, milion widzów jednocześnie na Twitchu w szczytowych momentach oraz milion wrzuconych na YouTube'a filmików. Tak wygląda zakończone przed momentem E3 2015 w liczbach. Było fajnie, dzięki branżo gier wideo.
Możemy zatem zacząć wypatrywać już powoli E3 2016. Start przyszłorocznej imprezy zaplanowano na 14 czerwca. Trzydniowe szaleństwo ugości raz jeszcze i w zgodzie z tradycją Convention Center w Los Angeles.
Jakie remastery zobaczymy za rok?
[Źródło: VG24/7]
Piotr Bajda