Polygadka #142 - ta o muzyce w grach

W najnowszym odcinku naszego podcastu gościmy Marcina Przybyłowicza, kompozytora muzyki do gier, z którym rozmawiamy o jego pracy.

marcindmjqtx

09.11.2010 | aktual.: 21.12.2015 12:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Spis treści (dzięki Doubler, jesteś niezastąpiony!):

0:00:00 INTRO 0:00:08 Powitanie

0:00:42 GOŚĆ ODCINKA 0:00:43 Kompozytor Marcin Przybyłowicz, opowiada o tworzeniu muzyki do gier

(koniecznie zapoznajcie się z dwoma felietonami jego autorstwa poświęconymi tej tematyce, które pojawiły się na naszej stronie, tzn. "Brzmienie Hollywood w grach" oraz "Muzyka interaktywna - z czym to się je?", a także posłuchajcie u nas kilku utworów, które stworzył na potrzeby gry Afterfall: InSanity)

0:37:47 Dżingiel > Marcin Przybyłowicz - Middle Eastern Carpet Factory (więcej muzyki, znajdziecie na oficjalnej stronie naszego gościa)

1:03:41 GRY 1:03:51 Sly Collection 1:07:52 Tomek Kutera, o swojej wyprawie na pokaz gier EA w Londynie 1:13:42 Dead Space 2 1:17:37 Dragon Age 2 1:22:32 Spare Parts 1:23:56 Darkspore 1:25:21 Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam 1:25:43 Battlefield: Play4Free 1:26:10 EA Sports Active 2

1:28:24 ZAKOŃCZENIE (dżingiel kończący audycję to Marcin Przybyłowicz - Chronicles Of The Fallen)

Podcast do pobrania via 

lub bezpośredniostąd.

Przypominamy też, że archiwum wszystkich odcinków podcastu możecie znaleźćtutaj.

Za udostępnienie studia dziękujemy radiu Roxy.

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.