Polskie studio, globalna marka - wypytujemy People Can Fly o to, jak im się pracowało nad Gears of War: Judgment

O konsole nowej generacji oraz odejście Cliffa Bleszinskiego z Epic Games i Adriana Chmielarza z PCF również pytaliśmy, ale...

Polskie studio, globalna marka - wypytujemy People Can Fly o to, jak im się pracowało nad Gears of War: Judgment
marcindmjqtx

07.03.2013 | aktual.: 15.01.2016 15:41

...ale odpowiedzi otrzymaliśmy raczej dyplomatyczne. Niemniej ciekawie posłuchać członków warszawskiego studia, bo przecież nie na co dzień rodzime firmy mogą pracować nad tak rozpoznawalną marką.

A w samo Gears of War: Judgment graliśmy kilka dni temu.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.