Polskie bobry robią furorę na świecie. Już 750 tysięcy sprzedanych

Polskie studio Mechanistry świętuje sukces Timberborn. Ta strategiczna gra zdobyła uznanie wśród wielu graczy na całym świecie, a wyniki jedynie to potwierdzają. Z tej okazji twórcy udostępniają potężną aktualizację.

Timberborn
Timberborn
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

15.09.2022 13:58

Co nowego słychać w świecie niespełnionych bobrów-inżynierów? Okazuje się, że dobra passa Timberborn trwa w najlepsze. Studio Mechanistry świętuje sukces wydawniczy; city-builder prosto z Polski zdobył uznanie wśród graczy na całym świecie. Właśnie mija rok od debiutu w ramach wczesnego dostępu i w ciągu tych 12 miesięcy sprzedano ponad 750 tys. egzemplarzy gry.

Powody do radości mogą mieć też gracze. Oto bowiem Timberborn otrzymuje aktualizację nr 2. Wśród nowości można wymienić:

  • Dodano 18 nowych budynków
  • Aktualizacja nr 2 pozwala graczom na zatrudnianie robotycznych robotników-bobrów (golemów). Posiadają znamiona agresywnej SI; mogą przejąć kontrolę nad kolonią bobrów
  • Terraformacja, negatywne efekty typu kontuzje pracownicze oraz połamane zęby, czy baterie grawitacyjne – to, oraz inne atrakcje, czekają na graczy.

Jesteśmy dokładnie rok po oficjalnym debiucie naszego studia i z pokorą obserwujemy, jak bardzo urosła baza graczy Timberborn. Wraz z Aktualizacją 2 dajemy naszym graczom niektóre z najbardziej pożądanych funkcji – terraformowanie i magazynowanie energii – jednocześnie kontynuując rozbudowę zestawu narzędzi naszych hiperinteligentnych bobrów. Golemy dodatkowo dodają do gry sandboksowej atmosfery, a nowe negatywne efekty sprawiają, że gra jest głębsza i wierna postapokaliptycznej scenerii.

Bartłomiej Dawidow

Timberborn może pochwalić się znakomitymi ocenami na platformie Steam. 93 proc. spośród 506 z ostatnich 30 dni to te, które wskazują na pozytywny odbiór tytułu. Warto przypomnieć, że gra była bombardowana negatywnymi ocenami po tym, jak twórcy dodali język ukraiński.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.