Polskie 60 Seconds z milionem sprzedanych egzemplarzy

Nie tylko Wiedźmin.

Polskie 60 Seconds z milionem sprzedanych egzemplarzy

Gra 60 Seconds polskiego studia Robot Gentleman przekroczyła milion sprzedanych egzemplarzy od swojej premiery 25 maja 2015. Developer poinformował o tym fakcie podając jednocześnie swoje najbliższe plany związane z tym tytułem i jego "duchowym następcą" - grą 60 Parsecs.

I tak przede wszystkim dwa DLC do 60 Seconds, dotychczas dostępne na PC, trafią jeszcze w tym roku na inne platformy. Będzie to koci dodatek CATomic, który pojawi się na Switchu oraz Rocket Science, które trafi na iOS-a i Androida.

60 Seconds! Game Trailer

Pecetowi fani gry też mają na co czekać - również do końca tego roku dostać ma ona jeszcze jedno DLC, tym razem koncentrujące się na postaci Deloris. A przyszły rok ma przynieść premierę 60 Seconds na innych niż dotychczasowe (PC, Switch, iOS, Android) platformy.

Mowa jest o "konsolach", ale bez szczegółów, co pozwala przypuszczać, że - podobnie jak mówi się o Cyberpunku 2077 - producent planuje wydanie jednocześnie na tej i następnej generacji. 60 Seconds w końcu rozwinie skrzydła dzięki mocy PlayStation 5! No bo serio, "nie możemy na razie nic więcej powiedzieć", ale wiadomo, że na konsolach, to na jakich? A może jeszcze inaczej - na Xboksie 360 i PS3? No jakie to mogą być konsole, nie wytrzymam!!!

Robot Gentleman zapowiedział też, że już wkrótce poda datę premiery swojej kolejnej gry - 60 Parsecs. Ma to być "duchowy następca" 60 Seconds, osadzony w klimatach SF.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.