Polski następca Master of Magic spróbuje sił na Kickstarterze

Przekonamy się, czy bez wielkiego nazwiska da się jeszcze coś zdziałać w tym serwisie.

Polski następca Master of Magic spróbuje sił na Kickstarterze
marcindmjqtx

03.04.2013 | aktual.: 21.01.2016 16:46

Choć to nie do końca prawda, bo choć twórcy Worlds of Magic - Wastelands  Interactive - nie są specjalnie znaną firmą, to także idą wydeptaną przez Kickstarterowych poprzedników ścieżką. Obiecują zrobić "duchowego następcę" Master of Magic, gry strategicznej, którą pewnie niektórzy pamiętają:

Nie przychodzą jednak z niczym, grę robią już od roku i mają co pokazać. Worlds of Magic to strategia typu 4X (Explore, Expand, Exploit, Exterminate) tocząca się w fantastycznym świecie, gdzie wojny toczą potężni magowie.

Sami zobaczcie, jak zachęcają do wsparcia ich swoim portfelem:

A co obiecują? Pozwolę sobie zacytować:

  • Duchowy spadkobierca Master of Magic: Po niemal dwóch dekadach oczekiwania na następcę Master of Magic, sami zdecydowaliśmy się na stworzenie takiej gry.
  • System D20: Jednostki, czary, bohaterowie w czasie bitew korzystają z systemu d20.
  • Rozgrywka 4X: Eksploracja, ekspansja, eksploatacja i eksterminacja w świecie magii, wojny i dyplomacji.
  • Bohaterowie: Rekrutacja potężnych, dzierżących artefakty bohaterów może znacząco wpłynąć na przebieg bitew.
  • Dwanaście kręgów czarów: Doskonalenie konkretnej szkoły lub rozwój jak największej ilości zróżnicowanych czarów.
  • Zróżnicowane rasy: Każda rasa zapewnia możliwość rekrutacji unikalnych jednostek, posiadających silne i słabe strony. Ponadto rozgrywka każdą z frakcji wymaga innego podejścia do gry.
  • Budowa wspaniałych miast: Konstruowanie budynków, uprawa pól, kontrola produkcji mają na celu stworzenie potężnej armii.
  • Wiele warunków zwycięstwa: Wojna to nie jedyna droga do zwycięstwa; porozumienia, umowy handlowe, traktaty pokojowe mogą być użyte jako narzędzia dominacji.
  • Proceduralnie generowany teren: Każda gra może być inna. Cały wszechświat tworzony jest proceduralnie, z użyciem generatora liczb co sprawia, że rozgrywka jest losowa lub określona przez gracza.
  • Wiele planów egzystencji: Eksploracja i podbój na siedmiu różnorodnych planach egzystencji, począwszy od Planu Materialnego, po rozmaite Plany Żywiołów. Nowe monstra i nowe landy czekają na odkrycie w tych niezbadanych królestwach.

Gra ma wyjść na PC, a beta zaplanowana jest na IV kwartał bieżącego roku.

Decyzja tradycyjnie należy do Was - na szczęście twórcy nie oczekują milionów, a zaledwie 30 tysięcy funtów. Najniższa wpłata gwarantująca otrzymanie cyfrowej wersji gry to 9 funtów, ale można też dać jednego i cieszyć się obecnością swojego nazwiska w napisach końcowych. Czy wskrzeszenie ducha starej gry jest dla Was tyle warte?

Paweł Kamiński

[Kickstarter, inf. pras.]

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.