Polski horror Kholat działa już na Unreal Engine 4

Zakorzeniona w prawdziwych wydarzeniach opowieść o zagadkowej śmierci rosyjskich studentów otrzymała z tej okazji nowy zwiastun.

Polski horror Kholat działa już na Unreal Engine 4
marcindmjqtx

19.08.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:31

Łatwo znaleźć w sieci artykuły opisujące tak zwaną "tragedię na przełęczy Diatłowa". To historia ze sporym potencjałem na przekucie w niezły horror. Grupa studentów z Jekaterynburga wybrała się w 1959 roku na wyprawę w góry, z której już nie wróciła. Szczegóły ich śmierci nie zostały do końca wyjaśnione. Jak czytamy w notce prasowej, dołączonej do nowego zwiastuna:

(...)namiot w którym nocowali uczestnicy jest rozcięty od środka a niekompletnie ubrane ofiary są znajdywane w promieniu kilkuset metrów. Wszystko wskazuje na jakieś zdarzenie, które spowodowało u członków wyprawy nagłą panikę oraz tragiczną w skutkach, chaotyczną ucieczkę. Śmierć w większości przypadków następuje na skutek wyziębienia, u niektórych obecne są jednak trudne do wyjaśnienia inne obrażenia. Akcja Kholat będzie toczyć się jednak już po tych wydarzeniach. Gracz odwiedzi te same okolice, co grupa studentów i na własnej skórze przekona się, co czai się na pechowej przełęczy. Filmik pod koniec rzuca na tę sprawę nieco światła. Trudno odmówić mu klimatu, ale sama gra to wciąż jedna wielka tajemnica.

Kholat - zwiastun Premierę zaplanowano na przyszły rok.

[źródło: Informacja prasowa]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.