Polska prasa branżowa w lutym

Hubert z Branży Gier przygotował kolejne zestawienie przedstawiające sprzedaż branżowych miesięczników w lutym 2009 (wcześniej publikowaliśmy już wyniki za cały rok 2008, również autorstwa Hubert). Porównując te dane do stycznia widać wzrost sprzedaży periodyków wydawnictwa Bauer (CD-Action, śp. Click!) oraz spadek tych Axela Springera - prawie 10 tysięcy mniej w przypadku Playa. Wszyscy jednak gracze odnotowali ogólny spadek względem analogicznego okresu zeszłego roku - CD-Action o 10%, Click! o 40%, Play o 40%, jedynie Komputer Świat Gry utrzymał poziom sprzedaży (ale przeszedł też na dwumiesięczny cykl wydawniczy).

Polska prasa branżowa w lutym
marcindmjqtx

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżapodsumowania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)