Polska gra I, Zombie trafiła do finału konkursu Dream.Build.Play

Konkursu dla nie-do-końca zawodowych twórców gier, którzy chcą pokazać swoje możliwości na Xboksie 360 i Windows Phone.

Polska gra I, Zombie trafiła do finału konkursu Dream.Build.Play
marcindmjqtx

22.08.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:37

Dream.Build.Play to organizowany od 2007 przez Microsoft konkurs dla twórców gier. Początkowo był kierowany dla ludzi, którzy chcą pracować przy Xboksie 360, ostatnio został rozszerzony o mobilny system Windows Phone. Nagrodami są pieniądze, a także możliwość potencjalnej współpracy z Microsoftem przy wydaniu gry na światło dzienne.

W historii, przez konkurs przewinęły się takie gry jak Dishwasher: Dead Samurai, Lumi, Beat Hazard, Blocks That Matter i Dust: An Elysian Tale, który choć wygrał główną nagrodę w 2009 roku, na Xbox Live Arcade trafił dopiero w sierpniu 2012.

W tym roku twórcy walczą o 40 tysięcy dolarów w kategorii "Xbox 360" i 20 tysięcy dolarów w kategorii "Windows Phone". Pochodzą z całego świata, m.in: Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Włoch, Hiszpanii, Norwegii, a także z Polski.

Zespół Awesome Games Studio (możecie ich kojarzyć z Oozi: Earth Adventure) zakwalifikował się ze swoim "I, zombie" do finałowej 20 gier przeznaczonych na Windows Phone. Twórcy tak opisują swój projekt:

I, Zombie to inna niż wszystkie gra o zombie. Tym razem to Ty jesteś zombiakiem - będziesz dowodzić swoimi zainfekowanymi towarzyszami, walczyć o wolność i doprowadzisz hordę nieumarłych do władzy nad światem! Gra jest połączeniem skradanki i gry logicznej - na każdym poziomie naszym zadaniem jest zainfekować wszystkich cywili oraz żołnierzy. Została wydana także na platformie Xbox Live Indie Games, a obecnie trwają prace nad portem na iPhona.

W grę można zagrać już teraz, a jej zwiastun wygląda tak:

Czy zdobędzie którąś z nagród - to już decyzja jury. Wyniki mają zostać podane 2 września.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.