Polscy twórcy gier od A do Z: White Fennec Studio

Do tej pory studio z fenkiem w nazwie i logotypie tylko pomagało przy cudzych produkcjach. Teraz wreszcie chce "pójść na swoje".

Polscy twórcy gier od A do Z: White Fennec Studio
marcindmjqtx

25.11.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? White Fennec Studio. Wcześniej jako 3dworkshop. Nazwa pochodzi od lisa, który, choć jest malutki, uchodzi za największego ssaka drapieżnego Sahary. White Fennec Studio ma być małe, ale drapieżne. ;]

2. Rok założenia. Działamy od 2010 roku. Do roku 2012 zajmowaliśmy się outsourcem dla game devu. Przyszedł czas na własną malutką produkcję czy tam dwie.

3. Gdzie Was znaleźć? Siedziba mieści się w Inowrocławiu. Aktualnie strona jest w produkcji. Jak się wyprodukuje, to na pewno damy znać.

4. Na jakie platformy robicie gry? Na Androida.

5. Gry już wydane. Jedynie udział w produkcjach innych firm.

6. Gry w produkcji. Etherel Adventures - gra akcji z elementami RPG. Była jedna próba crowfundingowa, ale bez powodzenia. Cały czas pracujemy nad pozyskaniem środków.

45 tons of steel - tytuł roboczy. Gra akcji osadzona w realiach II wojny. PvP czołgów. Aktualnie bardzo świeża produkcja. Póki co bez materiałów promocyjnych, gdyż jesteśmy na etapie projektowania.

7. Liczba zatrudnionych. Dwie osoby + jedna z doskoku.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Pracowaliśmy razem w małym toruńskim studiu, głownie przy grach FPP. Zapragnęliśmy czegoś nowego, świeżego. W dużej mierze to pasja i chęć zostawienia czegoś po sobie. Póki co  pieniędzy z tego nie ma. Jest wręcz odwrotnie: mamy ciągłe koszty.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Taką, która nigdy się nie kończy i nigdy się nie nudzi. Prostą, a zarazem na tyle rozwiniętą, by pobudzać do ciągłego grania.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Pyszne obiadki domowe i tony cukierków karmelowych.

11. Największy autorytet świata gier. Shigeru Miyamoto! Donkey Kong rulez!

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Anomaly 2. Rewelacja!

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Mamy kasę na produkcje, sprzedaż gier na wysokim poziomie. Mamy więcej cukierków karmelowych.

14. Czy wydra wygra? Przegra, bo my wygramy.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.