Polscy twórcy gier od A do Z: Synergy-IT

Synergy-IT to poznańska firma, która pracuje nad grami związanymi z polską kostką elektroniczną - DICE+.

Polscy twórcy gier od A do Z: Synergy-IT
marcindmjqtx

23.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Firma była zakładana przez grupę ludzi i długo dyskutowaliśmy nad nazwą. Chcieliśmy, żeby miała dla nas jakieś osobiste znaczenie. Doszliśmy do wniosku, że każdy z nas ma swój specyficzny zestaw umiejętności i doświadczeń, a to, co robimy, najlepiej wychodzi z ich połączenia, czyli synergii. Jednocześnie postanowiliśmy dążyć do tego, by nasze aplikacje i gry, niezależnie od tego, czy wychodzą na świat, czy są tylko do użytku wewnętrznego, były zawsze piękne, proste i użyteczne.

2. Rok założenia. Synergy-IT Sp. z o.o. powstała w 2009 r.

3. Gdzie Was znaleźć? Nasze biuro znajduje się przy ulicy Ziębickiej 35 w Poznaniu. http://synergy-it.com

4. Na jakie platformy robicie gry? Aktualnie skupiamy się na grach mobilnych na platformy iOS i Android. Celujemy głównie w tablety i tworzymy kategorię gier "Powered Board Games" - szeroko rozumianych gier planszowych i takich, które wykorzystują pozostałe funkcje oferowane przez DICE+.

5. Gry już wydane. 1. iChess 3D 2. Euro Ball HD 3. iLike Basket 4. Murder in the Bauhaus 5. Bella and Max 6. Pirates - The Board Game 7. Powered Board Games (kolekcja 5 gier planszowych na DICE+ - Backgammon, Chuchumba, Rainbow Jack, Rumble Stumble, This Way Up) 8. DICE+ Heroes

DICE+ Heroes

6. Gry w produkcji. 1. Rainer Knizia's Supremacy 2. Był Sobie Człowiek 3. Monster Shake 4. DICE+Tris

7. Liczba zatrudnionych. 23.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Nasza historia jest chyba bardzo wyjątkowa. Zaczynaliśmy od tworzenia aplikacji biznesowych i szło nam to wyjątkowo dobrze. Niestety, żaden z nas nie czuł się spełniony tym, co robi i pewnego dnia, podczas jednej z wielu naszych potyczek w CS-a, zaczęliśmy zastanawiać się, co tak naprawdę chcielibyśmy robić. Czuliśmy, że nie możemy "marnować się" tworząc aplikacje, które "mają działać, a wygląd nie jest istotny". Chcieliśmy robić coś, co potrafi połączyć technologię i sztukę. Coś, co będzie cieszyć użytkowników i tak to się zaczęło.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Nie zrobilibyśmy jednej gry. Raczej wolimy uwolnić naszą kreatywność i stworzyć 100 gier z budżetem miliona dolarów.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Staramy się być firmą wyjątkową i tak samo jest, jeśli chodzi o nasze posiłki. Spora część naszego zespołu przykłada bardzo dużą wagę do tego, co, kiedy i ile je, więc nie mamy jednego posiłku, który szczególnie dominuje. Jednak w ostatnim czasie pojawiają się piątki z kebabem, ale nie jest to reguła.

11. Największy autorytet świata gier. Jeśli nie musi to być konkretna osoba, to będzie to Blizzard Entertainment. Firma, która wydaje jeden rodzaj gier - najlepsze :).

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Jeśli chodzi o gry desktopowe, to naszym zdaniem seria Wiedźmin nie ma sobie równych. Natomiast wśród gier mobilnych będzie to Anomaly Warzone Earth.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Przygotowuje szereg projektów wykorzystujących jeszcze nieujawnione funkcje kolejnego akcesorium ze świata DICE+.

14. Czy wydra wygra? Kibicujemy jej od samego początku. To, czy wygra zależy, tylko od tego, ile godzin spędzi grając (trenując) w iLike Basket.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

PS Fanom polskich gier polecamy również fanpage Polskiego GameDevu.

Obraz
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.