Polscy twórcy gier od A do Z: Robot Gentleman Studios

Studio Robot Gentleman nie ma jeszcze na koncie żadnej gry. Ale oba powstające projekty już wyglądają interesująco.

Polscy twórcy gier od A do Z: Robot Gentleman Studios
marcindmjqtx

25.10.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Była to 736 nazwa, na którą wpadliśmy. Nutka absurdu? Odrobina retro sznytu? Obietnica pokręconych gier, jakie chcemy tworzyć? Wszystko w niej jest.

2. Rok założenia. 2012 - chcieliśmy zdążyć przed końcem świata.

Robot Gentleman

3. Gdzie Was znaleźć? Działamy w Poznaniu oraz w Warszawie.

4. Na jakie platformy robicie gry? Na razie koncentrujemy się na PC, ale nie jesteśmy platformowymi ksenofobami.

5. Gry już wydane. Premiera pierwszej gry jest wciąż przed nami. Nie możemy się doczekać!

6. Gry w produkcji. Oficjalnie pracujemy nad dwoma tytułami.

Intryga - turowa gra strategiczna osadzona na dworze królewskim, pogrążonym w rywalizacji o złoto, wpływy, realizację indywidualnych ambicji oraz cel ostateczny - tron.

Mr Pancake: How I learned to stop worrying and go back in time - to ręcznie rysowana przygodówka, której bohaterem jest tytułowy Thomas Pancake, dobiegający kresu swego życia. Rozczarowany decyzjami jakie podjął, cofa się w czasie i otrzymuje szansę na zmianę swych wyborów.

Mr. Pancake

Mr. Pancake

7. Liczba zatrudnionych. Dwie osoby na stałe oraz trzy współpracujące.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Każdy z nas od dzieciństwa pasjonował się grami i z wiekiem ani trochę nam nie przeszło. Dziś są one dla nas zarówno rozrywką, jak i istotnym elementem współczesnej kultury. Ta pasja oraz głowy pełne pomysłów zaowocowały marzeniami o rozwijaniu się właśnie w tym kierunku. Po rozmaitych doświadczeniach, zarówno w projektach małych, jak i AAA, wiemy, że tworzenie gier wyzwala niesamowitą energię oraz kreatywność i stanowczo chcemy to robić do końca życia.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Mamy zbyt wiele pomysłów i zapewne zrobilibyśmy za tę kwotę nie jedną, a kilka świetnych gier lub epizodyczną sagę, składającą się na jeden duży tytuł. Inspiracją byłyby dla nas ulubione RPG-i i przygodówki z bogatą, fascynującą fabułą oraz oryginalnymi, rozbudowanymi światami.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Pot i łzy. Jabłka i chicken curry. Tak na zmianę.

11. Największy autorytet świata gier. Peter Molyneux. Innowator o bardzo zaraźliwym entuzjazmie i pasji do gier. Haters gonna hate, ale my uwielbiamy Sir Petera i jego twórczość.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Ze świata gier niezależnych - Soldat autorstwa Michała Marcinkowskiego.

Z większych produkcji - Wiedźmin 2: Zabojcy Królów spod szyldu CD Projekt Red

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Każdy z nas ma przydziałowy frak, jednym z naszych pracowników jest robot (obowiązkowo w cylindrze), a studio ma pełne ręce roboty przy kolejnym, inspirującym projekcie.

14. Czy wydra wygra? The only winning move is not to play.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.