Polscy twórcy gier od A do Z: Red Dead Head

Polscy twórcy gier od A do Z: Red Dead Head22.10.2013 12:00
Polscy twórcy gier od A do Z: Red Dead Head
marcindmjqtx

Jest ich dwóch i choć gry robią po godzinach, to nie znaczy, że nie są one warte uwagi. Na koncie mają na razie dość specyficzną wersję baśni o Czerwonym Kapturku...

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Rafał: Niektóre rzeczy biorą się znikąd, tak też jest z Red Dead Head - w wymowie fajnie brzmi, skrót też ma całkiem w porządku. Jest to niby prowizoryczna nazwa, ale raczej zostanie z nami do końca (gdzie "koniec" = zamknięcie nas przez prawników Rockstara).

Michał: Strasznie narzekałem, że budzi skojarzenie z Red Dead Redemption i pewnie nazwa zastrzeżona, ale na razie z braku lepszych pomysłów została obecna. No, chyba że zapukają do nas smutni panowie - zamienimy literkę w środku na jakiś Ded albo Deth...

Rafał: Od razu może Read Dead Head :).

Michał: Wymyślenie fajnej nazwy studia jest trudniejsze od zrobienia gry - true story.

2. Rok założenia. Przełom roku 2012 i 2013.

3. Gdzie Was znaleźć? Nasza strona, świeżynka, mucha nie siada:

Przy wyżej wymienionych projektach dłubiemy kompletnie amatorsko i po godzinach w domu, więc nie mamy jako takiego studia. Jesteśmy tru indie i niech tak zostanie na wieki.

4. Na jakie platformy robicie gry? Na razie Windows/Linux/Mac, w przyszłości planujemy również zaatakować Androida i iOS-a.

5. Gry już wydane. Little Red Riding Hood:

Typowy logiczny mózgotrzep z porytą fabułą, chociaż nie wygląda. W każdym razie - można ściągnąć za darmo, do czego gorąco zachęcamy.

6. Gry w produkcji. Terminus

Terminus

Michał: Produkcja na etapie sporu, czym ma być ;). Czy bardziej skradanką, platformerem z logicznymi zagadkami czy wszystkim na raz.

Rafał: Oj tam, spór od razu (i tak nie masz jeszcze dostępu do silnika więc raczej nie pokrzyżujesz mi planów zrobienia z tego skradanki :D)...

Michał: Ale będzie dynamiczne światło jak w The Swapper? Rzuciłeś pomysłem, to teraz się nie wykręcisz, oj nie...

Rafał: Nie, będzie lepsze ]:).

7. Liczba zatrudnionych. Michał: Stan obecny - sztuk 2, programista (Rafał) i grafik (Michał). Weź coś dopisz, Rafał.

Rafał: Zatrudnieni na najbardziej śmieciowej umowie pod słońcem, nawet wynagrodzenia nie przewiduje :(.

Michał: To skąd weźmiesz ten hajs na 2016? ;)

Rafał: Oj tam, czepiasz się o szczegóły :).

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Rafał: Nie wiem, taki się urodziłem i nie mogę przestać :<.

Michał: Odkąd dotknąłem edytora tras w Elastomanii, odkryłem straszliwą prawdę: dłubanie przy grach daje mi większą radochę niż granie w nie.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Michał: Ja bym zrobił grę o Cyganie, który próbował wyjść z bagna. Na autorskim BagnoEngine. Chociaż nie wiem czy 100 baniek by starczyło...

Rafał: Klon Tetrisa. Wyobraźcie sobie Tetrisa za 100 milionów, to będzie coś.

Michał: Zróbmy fuzję: grę o Cyganie w bagnie, który grał w Tetrisa za 100 milionów.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Michał: Czasem jakieś jabłko się trafi.

Rafał: Płatki z mlekiem.

11. Największy autorytet świata gier. Michał: Jakub Dvorský.

Rafał: John Carmack, zdecydowanie.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Michał: Xpand Rally Xtreme - Dark Souls gier rajdowych.

Rafał: Kangurek Kao.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Rafał: Odpoczywa w ciepłych krajach i liczy hajs na koncie.

Michał: Męczy na skypie Rafała, żeby wracał z tej Hajwajki i ruszył coś te 800 błędów, co na mantisie siedzą już pół roku.

14. Czy wydra wygra? Michał: Tuż przed metą wyprzedzi ją bóbr astmatyk.

Rafał: Jak przedra przegra.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

327074582419499287
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)