Polscy twórcy gier od A do Z: PSI‑Games

PSI-Games pracuje nad nową wersją Postala 2. A jeśli to się uda, to może i nad czymś więcej...

Polscy twórcy gier od A do Z: PSI-Games
marcindmjqtx

16.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Długo szukaliśmy odpowiedniej nazwy dla grupy. Trzema propozycjami były: PSI-Games oraz PSI-Devs, a nawet Postal 2: UDK dev team. Ostatecznie padło na PSI-Games. PSI to  inicjały największej polskiej strony o Postalu - Postalsite.info. "Games" wybraliśmy z powodu tego, że chłopaki nie chcieli kończyć tylko na tym jednym projekcie.

2. Rok założenia. 2013.

3. Gdzie Was znaleźć? Możecie nas znaleźć na stronie internetowej: http://www.psi-games.net.

4. Na jakie platformy robicie gry? Główną platformą jest Windows. Jednakże, jeżeli uda nam się ugadać warunki umowy z Epic i RWS, to pragniemy wydać to także na konsole PS3 i Xbox 360.

5. Gry już wydane. Nie posiadamy żadnej komercyjnie wydanej gry ani żadnej z aktywną dystrybucją.

6. Gry w produkcji. Nasz uroczy remake Postala 2 - Postal 2: UDK :).

Postal 2: UDK

Postal 2: UDK

Postal 2: UDK

7. Liczba zatrudnionych. Po połączeniu trzech różnych grup jest to około 5-6 osób bezpośrednio w PSI-Games i nawet do 10 dodatkowych, wykonujących pracę na zlecenie.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Od pomysłu odświeżenia Postala 2. Wszyscy zgadaliśmy się na forum traktującym o moddingu tej gry. Jako że każdy z nas miał duże doświadczenie w dziedzinie modyfikacji i obsługi edytora Unreal Engine, to rozwinęła się dyskusja "Czemu by nie ". Pierwsze testy remake'u Postala 2 na UDK przeprowadził Grzegorz z RigStudio. Pomysłodawcą złączenia sił był administrator strony PostalSite - Tiquill.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Na pewno najlepszą, jaką moglibyśmy zrobić. Strasznie nas teraz ograniczają problemy z brakiem jakichkolwiek funduszy. Jeżeli posiadalibyśmy tak dużą sumę pieniędzy, to gra byłaby na pewno niesamowitą produkcją rywalizującą z dzisiejszymi grami AAA, z własną reklamą w telewizji.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Każdy ma własne upodobania. Nie mogę się wypowiadać w tej kwestii mówiąc o wszystkich. Są to zróżnicowane posiłki.

11. Największy autorytet świata gier. Każdy z nas na pewno posiada własny. Jak we wcześniejszym pytaniu, nie jestem w stanie opowiedzieć o cudzych gustach i autorytetach.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. "Polacy nie gęsi, własne giery mają". Każdy polski twór z dziedziny gier wideo, jest tworem najlepszym. Szanujcie to, co polskie, czytelnicy!

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Opija sukces lub porażkę projektu.

14. Czy wydra wygra? ?

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.