Polscy twórcy gier od A do Z: PSI‑Games
PSI-Games pracuje nad nową wersją Postala 2. A jeśli to się uda, to może i nad czymś więcej...
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Długo szukaliśmy odpowiedniej nazwy dla grupy. Trzema propozycjami były: PSI-Games oraz PSI-Devs, a nawet Postal 2: UDK dev team. Ostatecznie padło na PSI-Games. PSI to inicjały największej polskiej strony o Postalu - Postalsite.info. "Games" wybraliśmy z powodu tego, że chłopaki nie chcieli kończyć tylko na tym jednym projekcie.
2. Rok założenia. 2013.
3. Gdzie Was znaleźć? Możecie nas znaleźć na stronie internetowej: http://www.psi-games.net.
4. Na jakie platformy robicie gry? Główną platformą jest Windows. Jednakże, jeżeli uda nam się ugadać warunki umowy z Epic i RWS, to pragniemy wydać to także na konsole PS3 i Xbox 360.
5. Gry już wydane. Nie posiadamy żadnej komercyjnie wydanej gry ani żadnej z aktywną dystrybucją.
6. Gry w produkcji. Nasz uroczy remake Postala 2 - Postal 2: UDK :).
Postal 2: UDK
Postal 2: UDK
Postal 2: UDK
7. Liczba zatrudnionych. Po połączeniu trzech różnych grup jest to około 5-6 osób bezpośrednio w PSI-Games i nawet do 10 dodatkowych, wykonujących pracę na zlecenie.
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Od pomysłu odświeżenia Postala 2. Wszyscy zgadaliśmy się na forum traktującym o moddingu tej gry. Jako że każdy z nas miał duże doświadczenie w dziedzinie modyfikacji i obsługi edytora Unreal Engine, to rozwinęła się dyskusja "Czemu by nie ". Pierwsze testy remake'u Postala 2 na UDK przeprowadził Grzegorz z RigStudio. Pomysłodawcą złączenia sił był administrator strony PostalSite - Tiquill.
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Na pewno najlepszą, jaką moglibyśmy zrobić. Strasznie nas teraz ograniczają problemy z brakiem jakichkolwiek funduszy. Jeżeli posiadalibyśmy tak dużą sumę pieniędzy, to gra byłaby na pewno niesamowitą produkcją rywalizującą z dzisiejszymi grami AAA, z własną reklamą w telewizji.
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Każdy ma własne upodobania. Nie mogę się wypowiadać w tej kwestii mówiąc o wszystkich. Są to zróżnicowane posiłki.
11. Największy autorytet świata gier. Każdy z nas na pewno posiada własny. Jak we wcześniejszym pytaniu, nie jestem w stanie opowiedzieć o cudzych gustach i autorytetach.
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. "Polacy nie gęsi, własne giery mają". Każdy polski twór z dziedziny gier wideo, jest tworem najlepszym. Szanujcie to, co polskie, czytelnicy!
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Opija sukces lub porażkę projektu.
14. Czy wydra wygra? ?
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.