Polscy twórcy gier od A do Z: PixelContinuous

Bardzo podoba nam się poczucie humoru twórców z PixelContinuous. I ich logo. Jest naprawdę bardzo ładne, czyż nie?

Polscy twórcy gier od A do Z: PixelContinuous
marcindmjqtx

14.10.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Od początku chcieliśmy mieć nazwę polegającą na zabawnej grze słów i wyrafinowanych skojarzeniach. Ale zdecydowaliśmy się na PixelContinuous.

2. Rok założenia. Nie mamy firmy jako takiej, pod nazwą studia, ale 2011 rok to wydanie Humbuga.

3. Gdzie Was znaleźć? Tu nas można polubić i ewentualnie wspomóc głosami w przyszłości, przy wydaniu nowej gry. https://www.facebook.com/PixelContinuous http://www.kongregate.com/accounts/pixelcontinuous http://pixelcontinuous.newgrounds.com/

Oraz w Wołominie, w barze Taaka Ryba.

4. Na jakie platformy robicie gry? Chrome, Firefox, Opera i tak można wymieniać... W przyszłości chcielibyśmy rozszerzyć działalność na konsole.

5. Gry już wydane. W tej chwili dwie warte wymienienia, do zagrania za darmo w przeglądarce (Flash).

6. Gry w produkcji. Spleenception - To co najbardziej lubimy robić - platformówka z zagadkami. W zamyśle gra o fochu.

Spleenception

7. Liczba zatrudnionych. Zero. Ale zamierzamy w najbliższym czasie tę liczbę zwiększyć dwukrotnie.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Wcześniej układaliśmy puzzle, ale brakowało nam pozytywnych odzewów po skończonej pracy. Kogoś kto by powiedział - dobra robota, powinniście tego robić więcej. I choć nasze gry jak dotąd wzbudzają dość biegunowe reakcje, to dla tych pozytywnych komentarzy warto je robić.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Humbuga 3, większego, lepszego, z ulepszeniami. Nie zdefraudowalibyśmy także ani grosza na lipnych fakturach. Obiecujemy.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Pizza, piwo, placki.

11. Największy autorytet świata gier. Twórcy Another World, Braid, Little Big Adventure, Neverhood, Oddworld.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. W kolejności: Książe i Tchórz, Wiedźmin, Submachine. Musimy jednak przyznać, że Wiedźmin to kawał dobrej roboty i był naprawdę blisko pierwszego miejsca.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Gramy w Gran Turismo 7, w wolnych chwilach dalej piszemy gry.

14. Czy wydra wygra? Niewykluczone, jeśli wcześniej nie wpadnie pod samochód - kto wie jakie nowości będą w GT7.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.