Polscy twórcy gier od A do Z: OurGames
OurGames to młodzi twórcy, którzy swoją pierwszą grę mają jeszcze przed sobą. Ale już niewiele zostało im do wydania jej.
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Nazwa miała być prosta i chwytliwa. W tłumaczeniu na polski - "nasze gry". W domyśle nasze, rodzime produkcje, stworzone przez zwykłych graczy dla graczy. Nie kryje się za tym wielka ideologia czy filozofia, ot tak, nasze gry, i tyle.
2. Rok założenia. Brak działalności gospodarczej, a zespół istnieje od listopada 2011 r. Pierwszy projekt zaczął powstawać jeszcze rok wcześniej.
3. Gdzie Was znaleźć? 07-200 Wyszków http://OurGames.eu http://OurGamesTeam.blogspot.com https://facebook.com/OurGames
4. Na jakie platformy robicie gry? PC, Mac, Android, iOS.
5. Gry już wydane. Brak.
6. Gry w produkcji. TheTankers - 99% - sama gra jest gotowa, zostało dopiąć sposób sprzedaży. SRU - 50% (zamrożone). Tajny Projekt Edukacyjny (5%) - ooj, spory projekt...
Eri i Saurian
7. Liczba zatrudnionych. Nie ma działalności gospodarczej więc nikt nie dostaje pensji :). Nasz skład to: Eryk (Eri), Wojciech (Saurian) oraz zaprzyjaźniony muzyk, Michał (ArthEast). Trzeba też pamiętać o ludziach którzy nam pomagają, jednak nie na stałe.
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Zaczęło się od tego jak Wojtek, fan serii GTA, modował Vice City, a potem zaczął pisać własne, ale lepsze. No i, jak już pisał, to wtedy w gości wpadł Eryk z mamą i bratem, i chodząc do 6. kl. podstawówki dowiedział się od Wojtka, że jest coś takiego jak C++ i M$ Visual Studio :P. Zaczęła się nauka języka, tego jak funkcjonują gry i tego jak wymyślić genialną nazwę do "nowego GTA, ale lepszego". Dlaczego to robimy? To przede wszystkim nasza pasja, jesteśmy pokoleniem wychowanym na grach wideo i traktujemy to jak element naszej kultury, zaraz obok muzyki - swoją drogą jesteśmy chyba konkretnymi melomanami, obydwaj.
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Mając 100 mln. dolców? Eksperymentowalibyśmy do woli wykorzystując wszelkie możliwe techniki interakcji człowieka z maszyną, chcąc stworzyć produkt przełomowy i ponadczasowy który wyznaczyłby nowe kierunki i trendy w cyfrowej rozrywce.
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Piwo (i/lub zielona herbata).
11. Największy autorytet świata gier. Markus Persson (za prostotę i determinację) i Peter Monyleux (za otwarty i innowacyjny umysł).
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Wiedźmin.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Albo ratujemy polską gospodarkę, albo otwieramy kolejne filie - wtedy już pełnoprawnego studia - poza krajem.
14. Czy wydra wygra? Średnio nas to obchodzi.
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.
Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!