Polscy twórcy gier od A do Z: Noble Fox Games

Noble Fox Games to młode studio z Lublina, które właśnie pracuje nad swoim pierwszym projektem.

Polscy twórcy gier od A do Z: Noble Fox Games
marcindmjqtx

15.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Szukaliśmy nazwy dla studia, ale nie mogliśmy nic wymyślić... Wiedzieliśmy, że będzie to jakieś zwierzę i zaczęliśmy się zastanawiać nad lisem. Pewnego dnia Paweł wracał w nocy do domu i zobaczył w centrum miasta lisa przechodzącego przez jezdnię (co jest w Lubliniem wbrew pozoromm niespotykane). Wtedy wiedzieliśmy, że wybór był dobry.

2. Rok założenia. Mentalnie to było gdzieś w okresie, w którym wszyscy pokochaliśmy gry komputerowe. Fizycznie w 2013 roku.

3. Gdzie Was znaleźć? Można się na nas natknąć w różnych pubach w Lublinie. www.noblefoxgames.com www.facebook.com/noblefoxgames

4. Na jakie platformy robicie gry? Paweł: PC. Kamil: PC. Kuba: Komputry, tablety, pralki, tostery. Rafał: Głównie PC, ale nie wykluczam innych platform.

5. Gry już wydane. Chcielibyśmy powiedzieć "GTA" albo "Minecraft", ale są już zajęte.

Paweł: Jedna gra zaręczynowa do własnego użytku zakończona sukcesem - powiedziała "Tak".

6. Gry w produkcji. S-COPTER: Trials of quick fingers and logic - swoiste połączenie UGH-a oraz Super Meat Boya.

S-COPTER: Trials of quick fingers and logic

7. Liczba zatrudnionych. Jeden prezes i trzech niewolników.

Noble Fox Games

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Paweł: Ponieważ nie chciałem pracować w biurze, przekładając papierki i robiąc to, co dyktuje mi ktoś inny. Bo potrzebuję pracy, w której mogę się wyszaleć kreatywnie. Kamil: Zawsze interesowałem się grami, co z czasem przerodziło się w pasję do ich tworzenia. Kuba: Namówili mnie. Obiecywali drugą Irlandię. Rafał: Mnie również namówili, ale i tak nie miałem nic lepszego do roboty.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Paweł: Hmm... dobrą? Kamil: Skomplikowaną, rozbudowaną i wciąż zabawną. Kuba: Nie jedną dużą, ale wiele małych dochodowych gierecek na wszystkie możliwe platformy. Rafał: Bardzo dobrą.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Paweł: W jakim biurze?! Kamil: Woda mineralna. Kuba: Smalceson. Rafał: Kawa.

11. Największy autorytet świata gier. Paweł: Nie mam takiego - szanuję poszczególnych twórców, ale "autorytet" to za mocne słowo. Kamil: Will Wright. Kuba: Adrian Chmielarz za autentyczność w zachowaniu. Rafał: CD Projekt RED.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Paweł: Czy najlepsza, to nie wiem, ale wystarczająca dla mnie to Wiedźmin. Kamil: Nie wiem. Kuba: PC: Gorky 17, mobilnioki: McPixel, konsole: Anomaly: Warzone Earth. Rafał: Wiedźmin.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Paweł: Wykupuje Activision i zwalnia sami wiecie kogo. Kamil: Pracujemy nad naszym trzecim tytułem. Kuba: Po co mielibyśmy coś robić, skoro zarobimy miliardy na pierwszym projekcie? Rafał: Nie wiemy, bo wylegujemy się na Bahamach.

14. Czy wydra wygra? Paweł: Dziękuję, już jadłem. Kamil: Hę? Kuba: A jaki jest jej stosunek odnośnie harmonijki ustnej? Rafał: Wydra zawsze wygrywa, chociaż nie mam pojęcia, do czego to pytanie.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.