Polscy twórcy gier od A do Z: miccom-games

Wichry Wojny to przeglądarkowa gra osadzona w realiach drugiej wojny światowej. Poznajcie jej twórcę.

Polscy twórcy gier od A do Z: miccom-games
marcindmjqtx

12.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Jeśli nie masz firmy - jak się nazywasz, skąd się wziąłeś? Nazywam się Michał Marcak i jestem twórcą gry Wichry Wojny. Firma zarządzająca projektem to Firma wielobranżowa "Partyband" Michał Marcak. Chętnie przyłączyłbym moją grę do innej firmy, aby wspólnie rozwijać ten projekt. Można mnie nazwać miccom-games, gdyż mam kolejne pomysły na gry. "Miccom" to mój nick internetowy, "games" nie trzeba tłumaczyć :).

2. Rok założenia. Jeśli nie masz firmy - od kiedy robisz gry? Sierpień 2008 roku. Gry a właściwie grę - Wichry Wojny - produkuję od 2009 roku.

3. Gdzie Cię znaleźć? Lędziny (koło Tychów), woj. Śląskie, www.winds-of-war.eu.

4. Na jakie platformy robisz gry? W zasadzie zajmuję się produkcją gier via www (na przeglądarki).

5. Gry już wydane. www.winds-of-war.eu

6. Gry w produkcji. www.winds-of-war.eu

Gra w planach: gra piracka online.

7. Liczba zatrudnionych - zaznacz, jeśli pracujesz w stu procentach sam. A może niektóre zadania zlecasz innym? Pracuję sam, choć niektóre elementy zlecam podwykonawcom.

8. Dlaczego robisz gry? Jak to się zaczęło? Jestem nałogowym graczem :). Ponadto fascynuje mnie okres drugiej wojny światowej, sprzęt wojskowy, taktyki wojskowe, ogólnie historia tamtych czasów. Gry na przeglądarkę w klimacie drugiej wojny szukałem całe moje życie - niestety, nie znalazłem! Postanowiłem ją więc napisać. I tak produkuję grę, w którą sam gram :). Pisanie gry dla siebie daje super satysfakcję i zapewnia maksymalnie wysoki poziom satysfakcji militarystów oraz sympatyków gier o wysokim poziomie intelektualnym i merytorycznym. P. Wołoszański na pewno grałby dzień i noc!

9. Jaką grę zrobiłbyś za 100 milionów dolarów? Kolejną wersję Wichrów Wojny, na papierze w zapleczu już tworzy się gra piracka na przeglądarkę :).

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Nie mam biura, ale przy tworzeniu gry często konsumuję parówki :).

11. Największy autorytet świata gier. Gameforge!

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Nigdy nie grałem w gry polskich producentów :(.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robisz jako twórca gier? Otwieram dużą firmę produkującą polskie gry online i propaguję myśl, że polskie nie odbiegają jakością od pozostałych! POLAK POTRAFI!

14. Czy wydra wygra? A kto to jest wydra? ;)

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.