Polscy twórcy gier od A do Z: miccom-games
Wichry Wojny to przeglądarkowa gra osadzona w realiach drugiej wojny światowej. Poznajcie jej twórcę.
12.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Jeśli nie masz firmy - jak się nazywasz, skąd się wziąłeś? Nazywam się Michał Marcak i jestem twórcą gry Wichry Wojny. Firma zarządzająca projektem to Firma wielobranżowa "Partyband" Michał Marcak. Chętnie przyłączyłbym moją grę do innej firmy, aby wspólnie rozwijać ten projekt. Można mnie nazwać miccom-games, gdyż mam kolejne pomysły na gry. "Miccom" to mój nick internetowy, "games" nie trzeba tłumaczyć :).
2. Rok założenia. Jeśli nie masz firmy - od kiedy robisz gry? Sierpień 2008 roku. Gry a właściwie grę - Wichry Wojny - produkuję od 2009 roku.
3. Gdzie Cię znaleźć? Lędziny (koło Tychów), woj. Śląskie, www.winds-of-war.eu.
4. Na jakie platformy robisz gry? W zasadzie zajmuję się produkcją gier via www (na przeglądarki).
5. Gry już wydane. www.winds-of-war.eu
6. Gry w produkcji. www.winds-of-war.eu
Gra w planach: gra piracka online.
7. Liczba zatrudnionych - zaznacz, jeśli pracujesz w stu procentach sam. A może niektóre zadania zlecasz innym? Pracuję sam, choć niektóre elementy zlecam podwykonawcom.
8. Dlaczego robisz gry? Jak to się zaczęło? Jestem nałogowym graczem :). Ponadto fascynuje mnie okres drugiej wojny światowej, sprzęt wojskowy, taktyki wojskowe, ogólnie historia tamtych czasów. Gry na przeglądarkę w klimacie drugiej wojny szukałem całe moje życie - niestety, nie znalazłem! Postanowiłem ją więc napisać. I tak produkuję grę, w którą sam gram :). Pisanie gry dla siebie daje super satysfakcję i zapewnia maksymalnie wysoki poziom satysfakcji militarystów oraz sympatyków gier o wysokim poziomie intelektualnym i merytorycznym. P. Wołoszański na pewno grałby dzień i noc!
9. Jaką grę zrobiłbyś za 100 milionów dolarów? Kolejną wersję Wichrów Wojny, na papierze w zapleczu już tworzy się gra piracka na przeglądarkę :).
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Nie mam biura, ale przy tworzeniu gry często konsumuję parówki :).
11. Największy autorytet świata gier. Gameforge!
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Nigdy nie grałem w gry polskich producentów :(.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robisz jako twórca gier? Otwieram dużą firmę produkującą polskie gry online i propaguję myśl, że polskie nie odbiegają jakością od pozostałych! POLAK POTRAFI!
14. Czy wydra wygra? A kto to jest wydra? ;)
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.