Polscy twórcy gier od A do Z: Mass Creation

Polscy twórcy gier od A do Z: Mass Creation

Polscy twórcy gier od A do Z: Mass Creation
marcindmjqtx
22.09.2013 12:00, aktualizacja: 12.12.2016 16:22

Mass Creation to jedno z tych polskich studiów, które na koncie ma grę wydaną na PS Vita. Zobaczcie, kim są i co jeszcze mają w portfolio.

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Siedziała zmarznięta pod biurem. Codziennie ją dokarmialiśmy, a potem nie mieliśmy serca jej przegonić, więc została.

2. Rok założenia. 2009. Wtedy też nazwę przygarnęliśmy.

3. Gdzie Was znaleźć? W Warszawie, na pierwszym piętrze.  Pomocny może być też protokół HTTP: mass-creation.com

4. Na jakie platformy robicie gry? Konsole późniejszej generacji oraz urządzenia do maziania paluchem z systemami iOS i Android.

5. Gry już wydane. Draw Slasher (PS VITA)

Run Like Hell! (An/iOS)

Więcej gier z naszego portfolio znajdziecie na stronie http://mass-creation.com.

6. Gry w produkcji. Trzy niezapowiedziane tytuły różnych ras i maści. Jeden większy. Na nowej smyczy. Warczy. Jak go trochę wytresujemy, to wyjdziemy na spacer i pokażemy, jak gryzie i aportuje.

7. Liczba zatrudnionych. O ósmej rano zespół to trzy, a o dziesiątej już sześć osób.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Bo to przyjemne, kreatywne i cholernie irytujące/satysfakcjonujące* zajęcie.

Od wielkiego wybuchu wszystko się zaczęło, przyszedł szef potem i rzekł „Robimy grę”... Tak oto mniej więcej cztery lata pierzchły.

*niepotrzebne skreślić

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Jak każdy szanujący się polski deweloper zrobilibyśmy wypasionego postapokaliptycznego MMORPG-a. Potem na Kickstarterze zbieralibyśmy na dodatkowe skiny i zbroję dla kota.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Kawa/banan.

11. Największy autorytet świata gier. Na pierwszym miejscu nasz programista, potem długo, długo nic i w końcu Shigeru Miyamoto.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Franko: The Crazy Revenge.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Plan A: Przejmujemy Apple Computer Inc.

Plan B (jeśli nie wyjdzie A): Dystrybuujemy cyfrowo własne gry na konsole i PC. Nie zapominamy też o mobilach.

14. Czy wydra wygra? Jeśli tylko nie będzie kłopotów z przyjęciem zagrywki, powinna dać radę.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)