Polscy twórcy gier od A do Z: LivinThing Games
Studio LivinThing pracuje nad pewną nietypową produkcją przeznaczoną na Facebooka. Nie, nie chodzi o bycie farmerem czy cokolwiek w ten deseń.
10.01.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:22
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Jesteśmy małym, ale zdeterminowanym zespołem. Początkowo nazywaliśmy się AgileTeam - taki zwinny zespół ;) - ale gdy postanowiliśmy tchnąć życie w projekt Code|Red, nazwa została zmieniona na LivinThing Games. Wydawała się trafniejsza i bardziej pasująca do profesji, którą się obecnie zajmujemy.
2. Rok założenia. 2011 rok w letnie wakacje. Od tamtej pory rozwijamy się i działamy, aby osiągnąć wyznaczony cel.
3. Gdzie Was znaleźć? Generalnie większość teamu pracuje zdalnie, choć mamy swoje małe biuro w Owińskach pod Poznaniem.
Strona naszego flagowego projektu - Code|Red - jest również stroną poświęconą naszej ekipie.
4. Na jakie platformy robicie gry? Przeglądarki, choć marzy nam się zrobienie konkretnego tytułu na Windowsa.
5. Gry już wydane. Jeszcze nie możemy się niczym pochwalić, ale jesteśmy w trakcie produkcji dość dużego projektu dla platformy Facebook i nie tylko.
6. Gry w produkcji. Code|Red - Agent Sarah's Story (na platformę Facebook). To interaktywna opowieść przygodowa z elementami ekonomii, logicznych zagadek, minigrami typu hidden object oraz układankami. Na gracza czeka także pościg samochodowy oraz strzelanka (celownik). Nie zabraknie również elementów społecznościowych, typowych dla tej platformy. Pracując nad tą produkcją chcieliśmy stworzyć pierwszą taką grę dla Facebooka - dać graczom casualowym (i nie tylko) rozbudowaną historię oraz dreszczyk emocji, koncentrując uwagę przede wszystkim na fabule oraz głównej postaci - agentce specjalnej Sarah Young.
fot. LivinThing
fot. LivinThing
fot. LivinThing
7. Liczba zatrudnionych. 4 osoby + osoby wspomagające, w zależności od potrzeb.
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Dlaczego to robimy? :) Bo kochamy gry! Uwielbiamy grać i zawsze chcieliśmy to robić :). Większość z nas (nie wszyscy) to zapaleni gracze. Spełniamy nasze marzenia i realizujemy się w ten sposób. Czy może być lepszy powód? ;)
Jak to się zaczęło? Pod wpływem impulsu. Coś w stylu "now or never".
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Wow! Dobre pytanie :). Pomysłów jest parę na taką produkcję, choć jeden narasta od jakiegoś czasu - RPG oraz przygoda połączona ze strategią turową w świecie "Gwiezdnych Wrót".
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Pizza (eeeee, chyba nie jesteśmy oryginalni) + wykupione domowe obiadki :). Część z nas preferuje zdrowy styl życia, dlatego dba o to, co zjada.
11. Największy autorytet świata gier. Wielu... Ciężko wskazać tak jednoznacznie, ale skoro muszę, to na pewno Al Lowe (seria z Larrym) oraz Jane Jensen (Gabriel Knight, Gray Matter). Ich produkcje odcisnęły się w naszych umysłach. Z firm mogę wymienić nieistniejącą już Sierrę Online oraz LucasFilm, BioWare i Bethesdę.
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Zdecydowanie Wiedźmin 1. Ta gra ma w sobie coś takiego, że można się zatracić.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Spojrzeliśmy w przyszłość dzięki kryształowej kuli pani Małgosi i okazało się, że jesteśmy w trakcie produkcji niesamowitej gry strategicznej-RPG. Skoro już wiemy, co to będzie, to zabieramy się do roboty ;).
14. Czy wydra wygra? Musi - taki już jej los ;).
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.