Polscy twórcy gier od A do Z: Infinite Dreams
To studio ma na koncie co najmniej kilka świetnych gier mobilnych. A kiedyś tworzyło produkcje nawet na takie platformy jak Amiga czy Nokia NGage...
14.09.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Było to tak dawno, że właściwie nikt już dobrze nie pamięta, ale pracujemy nad dobrą, medialną historyjką.
Siedziba Infinite Dreams
2. Rok założenia. Nieformalnie działamy od 1995 roku, ale założenie firmy stało się faktem dopiero w roku 2002.
Siedziba Infinite Dreams
3. Gdzie Was znaleźć? W Gliwicach albo na www.idreams.pl.
Siedziba Infinite Dreams
4. Na jakie platformy robicie gry? Koncentrujemy się na platformach mobilnych - iOS i Androidzie. Jednak w naszej długiej historii tworzyliśmy gry dla wielu innych platform. W kolejności chronologicznej będą to: Amiga, PC, Gameboy Advance, Symbian, NGage, Windows Mobile, Palm OS, Sony PSP, Nintendo DSi oraz Nintendo Wii.
5. Gry już wydane. Jelly Defense
Sailboat Championship
Let's Create! Pottery
Can Knockdown 3
...oraz wiele innych, m.in. Micromachines (Game Boy Advance, 2003), Sky Force (Symbian, 2004), Super Miners (Symbian, 2005), KRally (Symbian, 2006), Creatures of the Deep (Nokia NGage, 2008), Big Roll in Paradise (Nokia NGage, 2010).
6. Gry w produkcji. Owiane jest to wielką tajemnicą. Gdybyśmy cokolwiek ujawnili wielu ludzi znalazłoby się w niebezpieczeństwie. Możemy tylko zdradzić, że będą to produkcje niesamowite i niespotykane, które zmienią całkowicie świat elektronicznej rozrywki.
Siedziba Infinite Dreams
7. Liczba zatrudnionych. Obecnie 13 osób. Cenimy sobie pracę w zespole ludzi ukierunkowanych na jakość. Cały czas zapraszamy do nas osoby zdolne i kreatywne.
Siedziba Infinite Dreams
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Założyciele firmy to dwaj kumple z jednej klasy, którzy pasjonowali się grami od wczesnej podstawówki. Tworzenie własnych gier od zawsze było dla nich wielkim marzeniem. Udało się!
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Obecnie nie robimy gier na zlecenie. Staramy się też nie schodzić z budżetami poniżej pewnych ustalonych poziomów...
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Tak jak większość w branży: łosoś zanurzony w puszystym serku o smaku cytrynowym w otulinie biszkoptowoszpinakowej podany na łóżku z liści rukoli + oczywiście przysmaki z firmowej lodówki.
Lodówka Infinite Dreams
11. Największy autorytet świata gier. Waldemar Pawlak.
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Z naszego mobilnego podwórka bardzo cenimy sobie produkcje 11bit Studio. Lubimy gry dopracowane w każdym detalu, bo takie też staramy się sami tworzyć. Podoba nam się Foodies chłopaków z Nano Titans, Puzzle Craft, Bridgy Jones i Real Boxing.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Dobre, oryginalne gry.
14. Czy wydra wygra? Na dwoje babka wróżyła...
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.
Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!