Polscy twórcy gier od A do Z: Garmory

W 2016 roku firma Garmory zamierza zbudować schron do obrony przed atakiem zombie, ale na razie stara się stworzyć przeglądarkowego pogromcę Tibii.

Polscy twórcy gier od A do Z: Garmory
marcindmjqtx

06.09.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Garmory to połączenie "Games" i "Armory". W zamyśle zbrojownia z grami, gdzie każdy może podejść i wybrać coś dla siebie, pod warunkiem, że będzie to Margonem.

2. Rok założenia. 2009, choć faktyczna działalność prowadzona była od 2006 hobbystycznie, od 2007 pod szyldem RNT sp z o.o. Sam pomysł projektu rodził się od około 2004, a projektant jakieś 20 lat wcześniej.

3. Gdzie Was znaleźć? Na to pytanie chciałby znać odpowiedź każdy zbanowany gracz, którego reklamację odrzucono. W końcu nic złego nie zrobił, grał uczciwie na 3 kontach, a handlując przedmiotami z gry na Allegro nikogo nie okradł przecież. Na szczęście mamy od niedawna ochroniarza, który ma zakaz wpuszczania do siedziby firmy hipsterów, także jesteśmy w miarę bezpieczni, tutaj, w Katowicach, gdzie teraz mamy główny oddział. W razie czego można do nas znaleźć też kontakt na http://garmory.pl gdzie specjalny algorytm sprawdza treść maili, przekierowując wszystkie z treścią typu „mam problem” do naszego najwydajniejszego moderatora o dziwnym nicku /dev/null.

4. Na jakie platformy robicie gry? Głównie gry przeglądarkowe, jakkolwiek mamy programistów od iOS oraz Androida, powoli się za to zabieramy. Główny programista wspominał też coś o panelach dotykowych na lodówkach nowej generacji.

5. Gry już wydane. Margonem: MMORPG, czyli pogromca Tibii w przeglądarce. Tylko graczy walczących krzesłami nam brakuje.

Margonem

Margonem: Duel http://mgduel.pl

6. Gry w produkcji. Margonem.com - czyli angielska wersja z wieloma poprawkami.

Realm of Steam - nowa steampunkowa strategia ekonomiczna, http://realmofsteam.com.

Neurostaza - projekt w trakcie reorganizacji, http://neurostaza.com.

Margonem: Adventure - pierwsza produkcja na Androida.

7. Liczba zatrudnionych. 21 osób, choć to zależy jak liczyć, bo np. niektórzy pracują za dwóch.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Bo założyciel firmy uwielbiał grać, ale był zbyt ambitny, żeby tylko marnować czas. Większość ludzi u nas tak naprawdę pracę traktuję jak zabawę, więc jest to dużo przyjemniejsze niż zwyczajna, smutna praca.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Minecraft MMORPG z lepszą grafiką. Ogromny świat w którym każdy buduje, co chce. Najlepiej jeszcze połączony z geolokalizacją i możliwością napadania na sąsiednie państwa, cobyśmy mogli sobie odbić rozbiory.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Każdy z nas tak naprawdę ma swoje ulubione posiłki, jedni preferują ryby, drudzy nie preferują tych, co lubią ryby.

11. Największy autorytet świata gier. John Carmack zawsze robił na mnie wrażenie, natomiast bardziej wzorowałem się na Blizzardzie sprzed okresu wydawania dziwnych rzeczy typu walczących misi panda.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Painkiller, nawet pomimo braku epatowania kobiecymi biustami ;].

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Budujemy schron przeciw atakowi zombie. Toż chyba nie jest tajemnicą, że prędzej czy później będziemy musieli się z tym zmierzyć?

14. Czy wydra wygra? Jeśli zagra może wygrać, ale ryzykowna jest to gra.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.