Polscy twórcy gier od A do Z: GamePocket Studio

Gry, które możecie wsadzić do kieszeni.

Polscy twórcy gier od A do Z: GamePocket Studio
marcindmjqtx

04.09.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Jesteśmy nastawieni na gry mobilne, takie, w które każdy moęe zagrać wszędzie. W autobusie, w przerwie od pracy - wyciągasz z kieszeni telefon i grasz. Tak narodziła się nazwa GamePocket. Studio dodaje kurażu.

2. Rok założenia. Poznaliśmy się i od razu zaczęliśmy działać niecałe 3 lata temu, w 2010 roku.

3. Gdzie Was znaleźć? Nasze biuro znajduje się w centrum Krakowa, 2 minuty od rynku. W internecie znajdziecie nas tutaj: http://gamepocketstudio.com/.

4. Na jakie platformy robicie gry? Na ten moment tylko na iOS.

5. Gry już wydane. Kick the Brick - gra logiczna w izometrycznej perspektywie. Ogromna różnorodność zagadek i działających na siebie elementów.

WikiJump - gra słowna odbywająca się jedynie w świecie WIkipedii.

6. Gry w produkcji. Jewel Galaxy - gra z innowacyjnym podejściem do tematu match-3. Przyszły detronizator Candy Crush Saga! ;)

7. Liczba zatrudnionych. Tylko nas dwóch - programista i projektant.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Od zawsze siedziało nam to w głowach. Spotkaliśmy się przypadkiem i już tydzień później układaliśmy scenariusz pierwszej gry. Pracowaliśmy nad nią po godzinach, w każdej wolnej chwili przez następne 2 lata. Tak powstał Kick the Brick. Teraz pracujemy na pełen etat we własnym biurze nad następna grą, na którą mamy już podpisany kontrakt z wydawcą.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Think big, act small - zaczęlibyśmy od czegoś małego, ale innowacyjnego, zapewne z wykorzystaniem silnika fizyki. Jedno jest pewne, byłaby to gra casualowa. Na pewno pieniądze nie są dla nas wyznacznikiem, ważniejsza jest samorealizacja i uznanie wśród graczy.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Kanapki od naszych wspaniałych kobiet ;).

11. Największy autorytet świata gier. Bardziej cenimy kontakt bezpośredni niż "legendy" poza naszym zasięgiem. Obecnie naszym "mentorem" jest właściciel firmy EVERY DAY I PLAY. Wspaniały człowiek z potężnym doświadczeniem, którym bardzo chętnie się dzieli. Dzięki, Vincent!

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Ciężko powiedzieć, ale trudno nie docenić Wiedźmina CD-Projektu, który zawojował cały świat.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to dokładnie to, co teraz. Gry do kieszeni.

14. Czy wydra wygra? Głupie pytanie, wiadomo - zależy jaki ma gear i level.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.