Polscy twórcy gier od A do Z: Gamecask

Skoro zaczął się rok szkolny, to my w naszym cyklu zaczęliśmy nową literkę. Pierwszą firmą na "G" jest Gamecask.

Polscy twórcy gier od A do Z: Gamecask
marcindmjqtx

02.09.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? "Gamecask" to zbitka słów "game" (gra) i "cask" (beczka) - zawsze chcieliśmy robić mniejsze gry, ale z przyjemną zawartością: jakością audio-wizualną i przyjemną mechaniką (bez strzelania).

2. Rok założenia. 2009.

3. Gdzie Was znaleźć? W całej Polsce i na www.gamecask.com.

4. Na jakie platformy robicie gry? Windows.

5. Gry już wydane. Knight of Dulcinea, Dachinko, Construction Machines.

Knight of Dulcinea

6. Gry w produkcji. Construction Machines 2013,  Dachinko 2.

7. Liczba zatrudnionych. Od 2 do 5 osób.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Zaczęło się od hobby. Robimy gry dla pieniędzy oraz w celu realizowania swoich potrzeb artystycznych.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Gdybyśmy mieli 100 milionów dolarów, nie robilibyśmy gier.

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Ryż z warzywami i mięsem.

11. Największy autorytet świata gier. John Carmack, John Romero, Tim Sweeney.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Saggarah z Codeminion S.C.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Myślę, że do tego czasu staniemy na nogi i zwiększymy ilość wydawanych gier.

14. Czy wydra wygra? Wygra.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.