Polscy twórcy gier od A do Z: Evil Indie Games
Nie są źli, a mają całkiem sporo gier na koncie. Oto Evil Indie Games.
28.08.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Evil Indie Games. Nazwa pochodzi od naszego dawnego projektu muzycznego - indie electro punkowej formacji Evil Indie Lover.
2. Rok założenia. Niezależne studio developerskie Evil Indie Games zaczęło działać w 2007 roku. Oficjalnie jesteśmy zarejestrowani od 2010 roku.
3. Gdzie Was znaleźć? Obecnie mamy biuro w Grodzisku Mazowieckim ale bywamy też w Żyrardowie, Piastowie i Warszawie. W internecie np. evilindiegames.com i facebook.com/EvilIndieGames.
4. Na jakie platformy robicie gry? Głównie na iOS i Android, ale bardzo chcemy być bardziej obecni na PCtach i Macach.
5. Gry już wydane. Nasze najbardziej znane gry to:
Draw Wars
Battles And Castles
Battles And Castles (2012 - iOS & Android)
Angry World War 2
Angry World War 2 (2011 - iOS & Android)
Cars And Guns 3D
Cars And Guns 3D (2011 - iOS & Android)
I Love Zombies
I Love Zombies (2011 - iOS & Android)
Happy Green Robot (2010 - Web)
6. Gry w produkcji. Chiptune Runner i Cook It - Zapraszamy na stronę projektu Chiptune Runner.
7. Liczba zatrudnionych. Dwie osoby to podstawowy skład Evil indie Games. Ponadto współpracujemy z różnymi sympatycznymi twórcami (np. grafiki) i firmami (np. Digital Melody - pozdrawiamy!) przy konkretnych projektach.
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Gry robimy dla zabawy i sławy. Z czystej potrzeby tworzenia. Bardzo nam się podoba to, że na początku nic nie ma, a my piszemy jakiś kod, stawiamy jakieś kreski, dodajemy kilka nutek i nagle gra jest! A przecież jej nie było wcześniej...
Zawsze chcieliśmy robić coś kreatywnego, bez żadnych narzuconych ograniczeń, chcieliśmy łączyć dziwną grafikę z jeszcze dziwniejszą muzyką, dlatego zaczęliśmy robić gry.
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Wydaje nam się, że byśmy zrealizowali 50 pozycji z naszej listy pomysłów. Czyli za te 100 milionów dolarów zrobilibyśmy 50 miłych gier.
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Wietnamskie jedzenie, które przywozi nam sympatyczna pani Czan na swoim skuterze.
11. Największy autorytet świata gier. Cierpimy na chroniczny brak autorytetów i idoli.
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Bardzo lubimy gry innych polskich twórców. Sympatyczny jest Puzzle Craft i Wiedźmin w wersji drugiej. Liczymy na to, że Cyberpunk 2077 będzie najlepszą grą we wszechświecie.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Zapewne w 2016 piszemy grę będącą takim trochę Minecraftem w realiach Rzeczypospolitej Szlacheckiej. Czyli przenosimy na ekrany komputerów Trylogię Henryka Sienkiewicza. Poza tym jesteśmy oczywiście obrzydliwie bogaci (przypadkiem tak się złożyło, że gra Chiptune Runner zarobiła nam bardzo, bardzo dużo złotych monet)...
14. Czy wydra wygra? Z tego co pamiętamy to w 2002 roku pan Szymon Wydra zajął trzecie miejsce. Nie został Idolem. Nie śledzimy jego kariery od tego czasu. Nie wiemy w jakich muzycznych programach obecnie występuje.
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.
Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!
PS Fanom polskich gier polecamy również fanpage Polskiego GameDevu.