Polscy twórcy gier od A do Z: Duma Szlachecka
Jeśli organizowalibyśmy jakiś konkurs na najoryginalniejszą nazwę studia, to Duma Szlachecka pewnie byłaby w czołówce... Kim są i co robią? Na pytania odpowiadało kilka osób, także nie zdziwcie się przy czytaniu.
21.08.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Z pomysłu na grę, nad którą pracujemy. :)
2. Rok założenia. listopad 2011
3. Gdzie Was znaleźć? Rzeszów. :) Informacje o nas można znaleźć na przygotowywanej stronie naszej gry: dumaszlachecka.pl
4. Na jakie platformy robicie gry? Póki co - tylko najnowsze przeglądarki.
5. Gry już wydane. Brak. :/
6. Gry w produkcji. Duma Szlachecka /// Jest wiele tytułów: Duma Szlachecka Alpha, Duma Szlachecka Beta i od dawna wyczekiwana Duma Szlachecka Ultimate
7. Liczba zatrudnionych. Obecnie przy grze pracuje 11 osób. /// Czy trzymani wbrew własnej woli się liczą? Obecnie przy grze pracuje 11 osób. /// Czy trzymani wbrew własnej woli się liczą?
8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Od grania w gry. :) I od poczucia, że pewna część rynku ma olbrzymi potencjał edukacyjny. /// Lepienie pierogów nam nie wychodziło.
9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Naszą obecną, z klientem desktopowym i pełnym 3D, obejmującą całą Europę (być może nawet więcej), z bitwami online nawet dla jak największej liczby graczy naraz. Zrobilibyśmy grę, która nawiąże rywalizację z World of Tanks i World of Warcraft. /// RPG bijące Wiedźmina i Skyrima razem wzięte na głowę:) /// Taką, która będzie robiła się sama :D
10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Pierogi. /// PIEROGI :D /// pierogi
11. Największy autorytet świata gier. Sid Meier /// Gabe Newell /// Michael Ancel /// Scorpion. Scorpion always wins. /// nasz autorytet is in another castle.
12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Stratis Imperia /// Duma Szlachecka. Znaczy Wiedźmin. /// Duma wiedźmińska? /// Trzymamy kciuki za Catdammit.
13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Kolejne rozwinięcia naszej obecnej gry + 1-2 nowe pomysły /// W 2016 roku zaprowadzamy pokój na Bliskim Wschodzie dodatkiem o Imperium Osmańskim.
14. Czy wydra wygra? Nie wiem. /// O ile nie wiórki z wiewiórki /// A kiwi kiwi kiwi.
-
Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.
Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!