Polscy twórcy gier od A do Z: Black Eye Games

Polscy twórcy gier od A do Z: Black Eye Games

Polscy twórcy gier od A do Z: Black Eye Games
marcindmjqtx
02.08.2013 12:00, aktualizacja: 12.12.2016 16:23

MMORPG to zły pomysł na pierwszy projekt? Twórcy z Black Eye Games wcale tak nie uważają!

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? Black Eye Games - podbite oko. Początki zawsze są trudne. ;)

2. Rok założenia. Trzeci kwartał 2012 r.

3. Gdzie Was znaleźć? Pracujemy zdalnie, więc jesteśmy porozrzucani po całej Polsce, a nawet świecie. Dla przykładu, nasz człowiek od marketingu jest rodowitym Chińczykiem zamieszkałym w Nowej Zelandii, a tłumacz to przedstawiciel amerykańskiej Polonii. Po prawdzie, choć 80 procent zespołu to Polacy, duża część z nich mieszka poza Polską, np. w Wielkiej Brytanii czy USA.

Strony internetowe powiązane z naszym projektem to www.blackeyegames.com i www.gloriavictisgame.com.

Black Eye Games

4. Na jakie platformy robicie gry? PC/Mac/Linux.

5. Gry już wydane. Powstająca Gloria Victis to pierwsza produkcja studia Black Eye Games, ale większość z nas ma już doświadczenie nabyte podczas pracy przy innych grach i projektach.

6. Gry w produkcji. Gloria Victis - średniowieczne MMORPG z sandboxowym craftingiem. Głównym założeniem projektu jest realizm - jesteśmy już znudzeni azjatyckimi produkcjami z betonowymi mieczami, płytowymi bikini i fireballami. Aktualnie mamy już całkiem grywalną, działającą 24/7 wersję pre-alpha gry. Dostęp do wersji niej można zdobyć poprzez dotacje oraz wygrać w konkursach na naszym profilu na Facebooku. Więcej informacji można uzyskać na forum lub pod mailem info@gloriavictisgame.com.

7. Liczba zatrudnionych. Od niedawna możemy sobie pozwolić na zatrudnienie kilku osób na stałe, poza tym ponad 15 współpracuje z nami po godzinach.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Wszystko narodziło się z pasji i chęci wzięcia spraw we własne ręce. Większość z nas, korzystając z doświadczenia w tworzeniu gier, pragnęła stworzyć coś wyjątkowego. Przede wszystkim bolał nas - i zainspirował jednocześnie - fakt, że nie ma żadnej porządnej gry MMORPG osadzonej w średniowieczu, w którą warto by było zagrać.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Taką samą, tylko po zatrudnieniu większej ekipy celowalibyśmy bardziej w stronę produkcji AAA niż gry niszowej.

Gloria Victis - szkic promocyjny

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Wyszło na to, że pulpety. Co niektórzy głosowali także na tynk ze ścian...

11. Największy autorytet świata gier. Chris Avellone.

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Oczywiście przygody Geralta, bardzo także imponuje nam sukces Anomaly Warzone Earth.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? Hmm... Zapewne wydajemy kolejny update do gry, planując wielkie Extension Packi. Pracujemy oczywiście w dużym, klimatyzowanym biurze na gdańskiej starówce, ewentualnie na krakowskim rynku. Tylko czemu dopiero w 2016? ;)

14. Czy wydra wygra? Rzadko bywamy w miejscach, gdzie pojawiają się takie dylematy, stawiamy jednak na bobry.

Gloria Victis - szkic promocyjny

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

Tworzysz gry? Jeszcze nie dostałeś od nas ankiety do wypełnienia? A może dostałeś, ale jej nam nie odesłałeś? We wszystkich wypadkach - na co jeszcze czekasz, pisz do nas na kontakt@polygamia.pl. W tym cyklu jest miejsce także dla Ciebie!

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)