Polscy twórcy gier od A do Z: BestToiletGames Studio

Czego jak czego, ale szczerości BestToiletGames Studio odmówić nie sposób. To dwuosobowy zespół, który na razie na koncie ma jedną wydaną grę.

Polscy twórcy gier od A do Z: BestToiletGames Studio
marcindmjqtx

14.12.2013 | aktual.: 12.12.2016 16:22

1. Nazwa firmy. Skąd się wzięła? BestToiletGames Studio. W nazwie chcieliśmy zawrzeć informacje na temat kategorii gier, jakie chcemy tworzyć. Mają być proste, szybkie, idealne na krótkie posiedzenia :).

Pomysł na nazwę pojawił się w najmniej oczekiwanym momencie... :)

2. Rok założenia. Oficjalnie 2013, jednak prace nad SokoBallem rozpoczęliśmy w 2012.

3. Gdzie Was znaleźć? Wielkopolska - Poznań, Piła. www.BestToiletGames.com

4. Na jakie platformy robicie gry? Android, iOS, Web.

5. Gry już wydane. SokoBall- z racji tego, że dopiero się rozpędzamy, jest to nasz jedyny ukończony tytuł. W chwili obecnej gra dostępna jest na Androida, w niedługim czasie pojawi się na iOS-ie i w wersji webowej.

6. Gry w produkcji. W obecnej chwili rozwijamy SokoBalla, dodatkowo przenosimy go na inne platformy. W przyszłym roku planujemy zrealizować kilka fajnych (tak nam się wydaje) pomysłów. Prace nad pierwszym tytułem już rozpoczęliśmy, mamy nadzieję że światło dzienne ujrzy pod koniec marca - to będzie hit. ;)

7. Liczba zatrudnionych. "Zatrudnionych"” to duże słowo. Jesteśmy małym, dwuosobowym zespołem, który każdą wolną chwilę poświęca na tworzenie gier.

8. Dlaczego robicie gry? Jak to się zaczęło? Do tworzenia gier namówił nas Tomasz Knapik... a dokładniej jego głos, który prezentował nowości ze świata gier w programie Escape. Z tego co pamiętam, to chyba przy recenzji MDK albo Tomb Raidera, pierwszy raz padło zdanie "K... chcę robić gry!" - i tak się zaczęło :). Kilka lat później, gdy nabyliśmy umiejętności programistycznych, próbowaliśmy swoich sił w aplikacjach typu 3D GameStudio... niestety nie odnieśliśmy sukcesu.

Do tworzenia gier wróciliśmy w zeszłym roku. Jesteśmy przekonani, że nasz upór i wytrwałość pozwolą nam na stworzenie wielu ciekawych tytułów.

9. Jaką grę zrobilibyście za 100 milionów dolarów? Wykupilibyśmy prawa do Duke Nukem. Wycofalibyśmy ze sprzedaży Duke Nukem Forever i stworzyli GODNEGO następcę DN3D.

Duke: "Shit happens."

10. Najczęściej konsumowany posiłek w biurze to... Wszystko, co zdrowe... Pizza, kanapki, zupki chińskie, piwko. Dzika pycha!

11. Największy autorytet świata gier. Edmund McMillen, Tommy Refenes. Super Meat Boy rządzi!

12. Najlepsza gra innego polskiego studia/twórcy. Jeżeli chodzi o starsze produkcje, to z pewnością Książę i Tchórz oraz Wacki: Kosmiczna Rozgrywka. Z bieżących tytułów to Anomaly, no i oczywiście Wiedźmin 1 i 2.

13. Przyszłość, rok 2016. Co robi Wasza firma? BARDZO OPTYMISTYCZNIE: Przygotowujemy się do targów E3, na których zaprezentujemy kolejną zajebistą grę.

OPTYMISTYCZNIE: Wydajemy kolejną grę, która odnosi sukces finansowy.

REALISTYCZNIE: Ciężsi o 20 kg, siedzimy wieczorami przy piwie i pizzy tworząc kolejne tytuły. Nadal sprawia nam to frajdę.

Tak czy inaczej, jesteśmy skazani na sukces :)

14. Czy wydra wygra? Jasne że wygra, przecież zawsze wygrywa.

-

Wszystkie studia, które już zaprezentowały się w naszym cyklu można znaleźć w tym miejscu.

PS Fanom polskich gier polecamy również fanpage Polskiego GameDevu.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.