Pokojowa Lara w "nowym" nagraniu z Rise of the Tomb Raider
Cudzysłów się należy, bo Lara pokonuje poziom prezentowany już na Gamescomie. Tym razem robi to jednak bez zabijania.
24.08.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:55
Panna Croft zapatrzyła się na Solid Snake'a albo Sama Fishera i próbuje przemykać cichaczem za plecami strażników. Dyrektor kreatywny Rise of the Tomb Raider, Noah Hughes, tłumaczy:
Zbudowaliśmy system walki z myślą o pozostawieniu graczom wyboru. W tym przypadku możliwe jest ukończenie poziomu bez zabijania. Tak wygląda to w praktyce.
I to krótkie nagranie przekonuje mnie, że - mimo całej miłości do skradanek - w Rise of the Tomb Raider narobię huku. SI strażników na tym poziomie uszłoby może na sucho w pierwszym Splinter Cellu. W grze z premierą w roku 2015 zwyczajnie woła o pomstę do nieba.
Hughes zaznacza przy okazji, że całej gry z pacyfistycznymi zapędami ukończyć się nie da.
Oczywiście czasami walki nie da się uniknąć, ale to od gracza zależy, jak się do niej zabierze. [Źródło: YT]
Piotr Bajda