Pojawiły się pierwsze recenzje Titanfall

Czy debiut studia Respawn ma szans powalczyć o czas graczy z Call of Duty i Battlefieldem?

Pojawiły się pierwsze recenzje Titanfall
marcindmjqtx

10.03.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:44

Embargo na recenzje spadło o 17 naszego czasu. Internet został zalany werdyktami, ale kilka ważnych serwisów wstrzymało się z wystawieniem ostatecznej oceny do momentu, aż redaktorzy przekonają się, jak gra działa na publicznie dostępnych serwerach. Sama lektura recenzji nie pozostawia jednak złudzeń - Respawn wniosło do gatunku powiew świeżości. Po pierwsze - olbrzymia mobilność pilotów sprawia, że czujemy się w ich skórze inaczej, niż na typowym polu walki. Po drugie - Tytany, wiadomo. Po trzecie - przystępność. Recenzenci zgodnie chwalą grę Respawn za to, jak przyjazna jest dla świeżaków. Jeśli chodzi o pojawiające się w recenzjach wady, to dotyczą one głównie warstwy technicznej. Da się zauważyć gubienie klatek animacji i "rwanie" ekranu, a i tekstury oraz animacje postaci mogłyby być ładniejsze.

Oto oceny:

Polygon

Jako całość, kampania jest ciekawym eksperymentem i jest równie grywalna, co zwykłe wieloosobowe mecze, wszak właśnie z nich się składa. Jeśli porównany ją jednak do bardziej skupionych na samotnym graczu doświadczeniach dostępnych gdzie indziej, historia czy postacie z Titanfalla tak naprawdę nigdy nie stają na wysokości zadania. Eurogamer

Lepiej włączyć klasyczną playlistę, gdzie znajdziecie prawdziwe serce Titanfall, które okazuje się zaskakująco dobre. Zaskakująco nie dlatego, że ktoś spodziewał się, że takie nie będzie, ale dlatego, że nie jesteśmy przyzwyczajeni do takich pierwszoosobowych strzelanin. COD i Battlefield skupiają się na swoich hardkorowych graczach, z kolei Titanfall jest dużo bardziej gościnny. Tempo nie jest aż tak szaleńcze, nowicjusze będą potrafili przeżyć ponad 30 sekund, a gra raz za razem troszczy się o to, by każdy - nie ważne czy wygra, czy przegra - świetnie się bawił. Widać to chociażby w Tytanach. Nie ważne, jak kiepski będziesz, i tak w końcu do jednego wskoczysz. CVG

Uzbrojenie jest przepięknie skalibrowane. Do tego stopnia, że często wracałem do podstawowego działa mojego Tytana i jego pierwszej mocy - Vortex Shield - które pozwala wyłapywać pociski i zwracać je "nadawcy" z nawiązką. EDGE

Największym osiągnięciem Titanfall jest to, jak wszystkie sprytnie zaprojektowane systemy gry wchodzą ze sobą w interakcje. Dwa toczące bój Tytany przekazują informacje o swoich możliwościach do każdego pilota. Jeśli wróg rozstawi tarczę, wiesz że nie ma już elektrycznego dymu - kluczowej obrony przeciwko wskakiwaniu na plecy mecha przez piechurów. To zaproszenie do skorzystania z parkourowych umiejętności do zmniejszenia odległości, wdrapania się na jego szczyt, zerwania panelu i rozpoczęcia ostrzału. O ile pilot mecha cie nie zauważy i nie postanowi skomplikować sytuacji na tuzin dostępnych sposobów. Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.