Po czym poznać dobrą grę? Po tym, że wywołuje takie emocje. I chcemy się nimi dzielić z innymi

Jeśli nie graliście jeszcze w The Walking Dead (zwłaszcza trzeci odcinek), być może najlepiej będzie, jeśli tego nie obejrzycie.

Po czym poznać dobrą grę? Po tym, że wywołuje takie emocje. I chcemy się nimi dzielić z innymi
marcindmjqtx

13.09.2012 | aktual.: 21.01.2016 16:55

Mam mieszane uczucia względem trzeciego odcinka The Walking Dead, ale bez dwóch zdań najmocniejszym jego momentem była scena kłótni podczas naprawy wozu kempingowego. Dobra dusza postanowiła zebrać w jednym miejscu reakcje ludzi wywołane tą sceną:

Zbiór reakcji zaczyna się koło 2:20.

Najpiękniejsze w The Walking Dead jest to, że w moim wypadku ta scena wyglądała inaczej.

Po pierwsze, grałem na losowym stanie zapisu, więc zamiast Carley był tutaj ten-koleś-którego-nie-pamiętam, bo zginął w pierwszym epizodzie. Przynajmniej gdy grałem komputerze.

Po drugie, zupełnie inaczej poprowadziłem tę rozmowę, w wyniku czego Lily mierzyła z pistoletu do kogoś zupełnie innego i zamiast zabić kogoś z zimną krwią, zabiła kogoś, kto chciał jej przeszkodzić w zabiciu kogoś z zimną krwią. Sytuacja była znacznie bardziej dwuznaczna.

A tutaj Lily jest kompletnie ześwirowana i w tym wariancie opowieści staje się zupełnie inną postacią.

Nawet, jeśli ma to takie same konsekwencje dla jej dalszych losów w grze.

Ja miałem okazję przeżyć tę scenę podczas grania na żywo na streamie Polygamii, moją reakcję możecie znaleźć w 44 minucie, kiedy dochodzę do tego momentu:

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.