[PlayStation Experience] Until Dawn pozwoli Ci zdecydować jak chcesz zginąć
Przecież wszyscy wiemy, że on i tak ją dopadnie. Prawda?
No dobra, bo powiało chłodem pesymizmu. Być może uda jej się uciec. Być może będzie tą jedyną postacią z horroru, która przeżyje (żeby umrzeć w drugiej części). W każdym bądź razie Until Dawn przekształciło się w coś, w co z przyjemnością bym zagrał.
Supermassive Games wprowadziło do gry system bardzo przypominający produkcje Quantic Dream. W trakcie gry, w odpowiednich momentach, zostaje uruchomiony tryb aktywnej pauzy, który pozwala nam na podjęcie decyzji co do zachowania kierowanego przez nas bohatera. Przykład, w drzwiach staje polujący na nas morderca, a my mamy do wyboru próbę zatrzymania go poprzez rzucenie w niego szklaną wazą lub błyskawiczną ucieczkę. Kolejny, będąc w sypialni możemy zdecydować czy schowamy się pod łóżkiem, czy będziemy uciekać dalej. Twórcy zapewniają, że podejmowane przez nas decyzje mogą zaważyć na losach nie tylko kierowanej przez nas postaci, ale również naszych siedmiu przyjaciół.
Premiera Until Dawn planowana jest na bliżej nieokreślony czas w 2015 roku.
[Źródło: PlayStation Experience]
Oskar Śniegowski