PlayStation 5 najłatwiejsza w programowaniu z konsol Sony
A to ma oznaczać, oczywiście, najlepsze gry.
07.11.2019 19:42
Konsole Sony słynęły dawniej z tego, jak trudne było tworzenie gier na nie. Developerzy narzekali na egzotyczną architekturę PlayStation 2, a PlayStation 3 ze swoim niepodobnym do niczego, wielordzeniowym Cellem radziło sobie z multiplatformowymi grami gorzej niż teoretycznie słabszy Xbox 360.
Sytuacja ta zmieniła się w końcu wraz z premierą PS4, które dzięki architekturze zbliżonej do standardowego PC sprawia twórcom gier znacznie mniej problemów. Jeszcze lepiej ma być w przypadku najnowszej konsoli Sony.
God of War – Story Trailer | PS4
Powiedział Jim Ryan, CEO Sony Interactive Entertainment, serwisowi GamesIndustry.biz.
Pozwala to optymistycznie patrzeć w kierunku następnej generacji. Łatwość tworzenia gier oznacza nie tylko szybszą produkcję, ale też wyższą jakość. Można też mieć nadzieje, że pozwoli developerom na uzyskanie rezultatów, które wcześniej nie były możliwe.
Dominik Gąska