PlayerUnknown’s Battlegrounds piątą najpopularniejszą grą w historii

Nawet jeśli w „roku Fortnite’a” straciło trochę znaczenie.

PlayerUnknown’s Battlegrounds piątą najpopularniejszą grą w historii
Adam Piechota

21.06.2018 13:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Co to oznacza, że PUBG jest „piąty”? Tłumaczymy. Jak donosi Forbes, tytuł, który rozpoczął współczesny trend na battle royale, przekroczył już powalającą poprzeczkę 50 milionów sprzedanych egzemplarzy. W związku z tym plasuje się za Wii Sport, GTA V, Minecraftem oraz, rzecz jasna, Tetrisem. Do pozycji czwartej (Wii Sports) brakuje mu bardzo wiele, bo aż 33 milionów. Niemniej tylko raz na kilka lat zdarza się w ogóle produkcja, jaka ma szansę marzyć o podobnych liczbach. Zatem bez względu na to, czy PUBG lubicie, czy nim gardzicie, czy jest Waszym zdaniem zupełnie nierelewantny - w historii naszego hobby zapisze się na zawsze.

Obraz

Ale hej, jest jeszcze jeden imponujący wynik. 400 milionów graczy, którzy kiedykolwiek i jakkolwiek zalogowali w PUBG. Ładnie! Szkoda tylko, że teraz ten tytuł częściej wraca w kontekście sprawy sądowej przeciw Epic Games niż rajcującej graczy produkcji.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwyniki sprzedażyrekordy
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.