PlayerUnknown's Battlegrounds dopięło swego. Gra jest już bardziej popularna od Doty 2

Co prawda na chwilę, bo MOBA od Valve wróciła już na pozycję lidera, ale dotąd nikomu się to nie udało.

PlayerUnknown's Battlegrounds dopięło swego. Gra jest już bardziej popularna od Doty 2
Bartosz Stodolny

Wczesny Dostęp na Steamie nie przestaje mnie zadziwiać. Niby wszyscy narzekają, niby wszyscy mówią, że to sprzedawanie graczom czegoś, za co normalnie testerzy pobierają wynagrodzenie. Że gry gniją tam potem wiele lat, że twórcy po osiągnięciu sukcesu finansowego przestają się starać. A potem przychodzi takie PlayerUnknown's Battlegrounds i w trzy miesiące od premiery sprzedaje się w liczbie 4 milionów kopii. Miesiąc później "pękło" pięć baniek.

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS - Xbox One Trailer

Dla porównania, DayZ to około 4 milionów sprzedanych egzemplarzy od premiery we Wczesnym Dostępie w 2013 roku. Conan Exiles, który uratował Funcom przed bankructwem, to niecały milion, a twórcy ARK: Survival Evolved chwalili się w czerwcu bazą 9 milionów graczy na wszystkich platformach. PUBG zawstydził wszystkich, bo wynik zbliżony do "najlepiej sprzedającej się gry we Wczesnym Dostępie" udało się osiągnąć 5 miesięcy od pojawienia się na Steamie.

Obraz

MOBA od Valve wróciła na pozycję lidera (przynajmniej na chwilę pisania artykułu), ale w szczytowym momencie PUBG wyprzedzał ją o niemal 40 tysięcy grających. Trzecie miejsce nadal zajmuje CS:GO, jednak przepaść jest ogromna, bo mówimy o 350 tysiącach grających teraz i niecałych 600 tysiącach w szczytowym momencie dnia.

Bartosz Stodolny

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.