PIXEL #23 od jutra w kioskach - co w nim znajdziemy?

PIXEL #23 od jutra w kioskach - co w nim znajdziemy?
Patryk Fijałkowski

25.01.2017 14:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

Co miesiąc przeczytacie na Polygamii zajawkę nowego numeru magazynu PIXEL, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów na naszych łamach. PIXEL to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na Polygamii.

  • TEMAT NUMERU: ATARI

Wspomnienia redaktorów Pixela o komputerach Atari, które znienacka pojawiły się w Peweksach i Baltonach w połowie lat osiemdziesiątych.

  • RADAR

W tym miesiącu zapowiadamy więcej niż zwykle nietrywialnych tytułów indie, w które będziemy mogli pograć w najbliższych miesiącach.

  • QUO VADIS VR

Krótka historia narodzin fenomenu VR, wydobywająca kluczowe daty i zdarzenia. Plus wypowiedzi sześciu polskich twórców gier o tym, jak im się pracowało w wirtualnej rzeczywistości i czy na grach VR da się zarabiać.

  • RED DEAD REDEMPTION 2

Rockstar zapowiedział ten gorący tytuł, a my wyłuskujemy dosłownie każdą informację, jaka padła.

  • LET'S GO DIZZY

Bracia Oliver w zeszłym roku odwiedzili Pixel Heaven, a teraz wydali książkę o swojej karierze, którą można nabyć w internetowym sklepie Pixela.

  • BATTLE CHASERS: NIGHTWAR

Zapowiadamy niesamowicie kolorowe action RPG od weteranów, którzy wcześniej pracowali nad Darksiders.

  • FENOMEN SUPER MARIO RUN

Nie będziemy oczywiście opisywać, jak dokładnie należy skakać w Super Mario Run, ale przyjrzymy się genezie gry Nintendo oraz poszukamy jej praojców.

  • WIZYTA W VILE MONARCH

Odwiedziliśmy studio odpowiedzialne za Crush Your Enemies, żeby podpatrzeć, jak pracują i zapytać o plany na przyszłość.

PLAY THE GAME

  • SUPERHOT VR

Największe wydarzenie w dominium VR od wielu miesięcy. Łódzcy twórcy osiągnęli poziom immersji, o jakim inni mogą tylko marzyć.

  • ASTRONEER

Znajdująca się w stadium wczesnego dostępu gra o podboju obcych światów. To, czym mógłby być No Man's Sky, gdyby nie... ale może do tego już nie wracajmy.

  • SKY BREAK

Gra rozgrywająca się w otwartym świecie, na burzowej planecie, na której rządzą mechy.

  • SPACE HULK DEATHWING

Graficzna uczta i pewne problemy z funkcjonalnością... ale to ciągle jeden z najważniejszych tytułów końca 2016 roku.

  • DOWNWARD

Parkour w stylu Mirror's Edge z ukierunkowaniem na eksplorację i delektowanie się widoczkami.

  • YAKUZA 0

Potężna objętościowa gra ze znanej japońskiej serii Segi. Gangsterzy i czysta mafia w formule, która jest dość specyficzna...

  • PROJECT REMEDIUM

Polska gra rozgrywająca się we wnętrzu ludzkiego ciała, coś jak kultowy "Interkosmos".

  • WE HAPPY FEW

Ten projekt cały czas wzbogaca się o nowe cechy i nabiera piórek, ale już w obecnym stadium jest czymś, co przykuwa uwagę.

  • THE UNSPOKEN

Gra multiplayer studia Insomniac o pojedynkach ulicznych magów. Wszystko w VR, ma się rozumieć.

Obraz
  • DARK DAYS

Nowy projekt autorów White Night, którym zachwycaliśmy się dokładnie 20 numerów temu.

  • ARIZONA SUNSHINE

Najlepsza obecnie jatka z zombie w wersji przysposobionej do obsługi gogli VR.

HALL OF FAME

  • FINAL FANTASY IX

Najlepszą Grą Na Świecie wcale nie "siódemka"? Dla fanów może to być szok, ale uzasadnienie tezy o wielkości "dziewiątki" jest złożone i poważne.

  • AGE OF EMPIRES

Osiem stron o wielkiej serii strategicznej, która uzupełniała się z Cywilizacją, zupełnie nie obawiając się jej sławy i popularności.

  • GUNPEI YOKOI

Japoński inżynier zmarł tragicznie wiele lat temu, jednak ciągle należy pamiętać, że bez niego nie byłoby Nintendo, jakie znamy.

  • ELVIRA

Pomysł na najbardziej krwawą grę swoich czasów narodził się w przemysłowym Birmingham – którego okolice stanowiły wylęgarnię talentów w brytyjskiej branży gier wideo.

SECRET LEVEL

  • AMIGA CZ. 6

Obchodzimy właśnie 30. rocznicę premiery Amigi 500, co akurat idealnie zbiegło się z chronologią naszej amigowej sagi.

  • TRÓJKA Z GRZYBOWSKIEJ

Wywiad z Adrianem Golką, bywalcem giełdy na Grzybowskiej i osobą ze słynnego zdjęcia pokazującego trzech młodych ludzi z giełdy. Odnaleźliśmy go i zapytaliśmy o piękną epokę, gdy Atari było w Polsce komputerem numer jeden.

  • GRAFIKA MÓRZ I OCEANÓW

Jak tworzona jest woda w grach wideo, jakiego oprogramowania i technik używa się do tego celu – omawiamy temat na czterech stronach.

  • AAASTRONAUCI POTRZEBNI

W dzisiejszych czasach wysłanie kogoś z kosmos nie jest już mitycznym wyzwaniem, lecz staje się coraz bardziej rutynową misją.

  • FELIETON ŚLEDZIA

Czym był, a czym miał być Metal Gear Solid?

CREDITS

  • DYSKOWE GRY NA ATARI

Wielki nie tylko objętościowo artykuł o niedostępnym dla wielu świecie ośmiobitowego Atari, czyli grach na dyskietkach. Było wśród nich wiele perełek, które pracowicie opisujemy.

  • FELIETON MRW

Temat dość mocno starożytny, ale ciągle żywy: Doom II.

  • ROBOCOP

Historia komputerowych i automatowych przygód filmowego Supergliny. Bohater nie miał łatwej drogi i paradoksalnie, sukces filmu w pewnym momencie zaczął mu szkodzić.

  • FELIETON TOMASZA GOPA

Ze zdumieniem skonstatowaliśmy, że nasz felietonista używa bardzo brzydkiego, przepuszczonego przez korektę słowa: influencerzy.

  • S.T.A.L.K.E.R. - HISTORIA

Duży artykuł o dziejach stworzonej przez Ukraińców serii FPP rozgrywającej się na ich rodzimych ziemiach.

  • FELIETON MARTYNY

Czym bylibyśmy bez gier Early Access?

  • HARDWARE MIESIĄCA

W tym odcinku nowatorska przerośnięta mysz udająca klawiaturę.

  • FELIETON BORKA
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (9)
Zobacz także