PIXEL #23 od jutra w kioskach - co w nim znajdziemy?

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

PIXEL #23 od jutra w kioskach - co w nim znajdziemy?
Patryk Fijałkowski

Co miesiąc przeczytacie na Polygamii zajawkę nowego numeru magazynu PIXEL, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów na naszych łamach. PIXEL to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na Polygamii.

  • TEMAT NUMERU: ATARI

Wspomnienia redaktorów Pixela o komputerach Atari, które znienacka pojawiły się w Peweksach i Baltonach w połowie lat osiemdziesiątych.

  • RADAR

W tym miesiącu zapowiadamy więcej niż zwykle nietrywialnych tytułów indie, w które będziemy mogli pograć w najbliższych miesiącach.

  • QUO VADIS VR

Krótka historia narodzin fenomenu VR, wydobywająca kluczowe daty i zdarzenia. Plus wypowiedzi sześciu polskich twórców gier o tym, jak im się pracowało w wirtualnej rzeczywistości i czy na grach VR da się zarabiać.

  • RED DEAD REDEMPTION 2

Rockstar zapowiedział ten gorący tytuł, a my wyłuskujemy dosłownie każdą informację, jaka padła.

  • LET'S GO DIZZY

Bracia Oliver w zeszłym roku odwiedzili Pixel Heaven, a teraz wydali książkę o swojej karierze, którą można nabyć w internetowym sklepie Pixela.

  • BATTLE CHASERS: NIGHTWAR

Zapowiadamy niesamowicie kolorowe action RPG od weteranów, którzy wcześniej pracowali nad Darksiders.

  • FENOMEN SUPER MARIO RUN

Nie będziemy oczywiście opisywać, jak dokładnie należy skakać w Super Mario Run, ale przyjrzymy się genezie gry Nintendo oraz poszukamy jej praojców.

  • WIZYTA W VILE MONARCH

Odwiedziliśmy studio odpowiedzialne za Crush Your Enemies, żeby podpatrzeć, jak pracują i zapytać o plany na przyszłość.

PLAY THE GAME

  • SUPERHOT VR

Największe wydarzenie w dominium VR od wielu miesięcy. Łódzcy twórcy osiągnęli poziom immersji, o jakim inni mogą tylko marzyć.

  • ASTRONEER

Znajdująca się w stadium wczesnego dostępu gra o podboju obcych światów. To, czym mógłby być No Man's Sky, gdyby nie... ale może do tego już nie wracajmy.

  • SKY BREAK

Gra rozgrywająca się w otwartym świecie, na burzowej planecie, na której rządzą mechy.

  • SPACE HULK DEATHWING

Graficzna uczta i pewne problemy z funkcjonalnością... ale to ciągle jeden z najważniejszych tytułów końca 2016 roku.

  • DOWNWARD

Parkour w stylu Mirror's Edge z ukierunkowaniem na eksplorację i delektowanie się widoczkami.

  • YAKUZA 0

Potężna objętościowa gra ze znanej japońskiej serii Segi. Gangsterzy i czysta mafia w formule, która jest dość specyficzna...

  • PROJECT REMEDIUM

Polska gra rozgrywająca się we wnętrzu ludzkiego ciała, coś jak kultowy "Interkosmos".

  • WE HAPPY FEW

Ten projekt cały czas wzbogaca się o nowe cechy i nabiera piórek, ale już w obecnym stadium jest czymś, co przykuwa uwagę.

  • THE UNSPOKEN

Gra multiplayer studia Insomniac o pojedynkach ulicznych magów. Wszystko w VR, ma się rozumieć.

Obraz
  • DARK DAYS

Nowy projekt autorów White Night, którym zachwycaliśmy się dokładnie 20 numerów temu.

  • ARIZONA SUNSHINE

Najlepsza obecnie jatka z zombie w wersji przysposobionej do obsługi gogli VR.

HALL OF FAME

  • FINAL FANTASY IX

Najlepszą Grą Na Świecie wcale nie "siódemka"? Dla fanów może to być szok, ale uzasadnienie tezy o wielkości "dziewiątki" jest złożone i poważne.

  • AGE OF EMPIRES

Osiem stron o wielkiej serii strategicznej, która uzupełniała się z Cywilizacją, zupełnie nie obawiając się jej sławy i popularności.

  • GUNPEI YOKOI

Japoński inżynier zmarł tragicznie wiele lat temu, jednak ciągle należy pamiętać, że bez niego nie byłoby Nintendo, jakie znamy.

  • ELVIRA

Pomysł na najbardziej krwawą grę swoich czasów narodził się w przemysłowym Birmingham – którego okolice stanowiły wylęgarnię talentów w brytyjskiej branży gier wideo.

SECRET LEVEL

  • AMIGA CZ. 6

Obchodzimy właśnie 30. rocznicę premiery Amigi 500, co akurat idealnie zbiegło się z chronologią naszej amigowej sagi.

  • TRÓJKA Z GRZYBOWSKIEJ

Wywiad z Adrianem Golką, bywalcem giełdy na Grzybowskiej i osobą ze słynnego zdjęcia pokazującego trzech młodych ludzi z giełdy. Odnaleźliśmy go i zapytaliśmy o piękną epokę, gdy Atari było w Polsce komputerem numer jeden.

  • GRAFIKA MÓRZ I OCEANÓW

Jak tworzona jest woda w grach wideo, jakiego oprogramowania i technik używa się do tego celu – omawiamy temat na czterech stronach.

  • AAASTRONAUCI POTRZEBNI

W dzisiejszych czasach wysłanie kogoś z kosmos nie jest już mitycznym wyzwaniem, lecz staje się coraz bardziej rutynową misją.

  • FELIETON ŚLEDZIA

Czym był, a czym miał być Metal Gear Solid?

CREDITS

  • DYSKOWE GRY NA ATARI

Wielki nie tylko objętościowo artykuł o niedostępnym dla wielu świecie ośmiobitowego Atari, czyli grach na dyskietkach. Było wśród nich wiele perełek, które pracowicie opisujemy.

  • FELIETON MRW

Temat dość mocno starożytny, ale ciągle żywy: Doom II.

  • ROBOCOP

Historia komputerowych i automatowych przygód filmowego Supergliny. Bohater nie miał łatwej drogi i paradoksalnie, sukces filmu w pewnym momencie zaczął mu szkodzić.

  • FELIETON TOMASZA GOPA

Ze zdumieniem skonstatowaliśmy, że nasz felietonista używa bardzo brzydkiego, przepuszczonego przez korektę słowa: influencerzy.

  • S.T.A.L.K.E.R. - HISTORIA

Duży artykuł o dziejach stworzonej przez Ukraińców serii FPP rozgrywającej się na ich rodzimych ziemiach.

  • FELIETON MARTYNY

Czym bylibyśmy bez gier Early Access?

  • HARDWARE MIESIĄCA

W tym odcinku nowatorska przerośnięta mysz udająca klawiaturę.

  • FELIETON BORKA
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskaprasa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.