Pillars of Eternity 2 zmierza na konsole

Według doniesień gra ma się pojawić na Xboksie One, PS4 i Switchu.

Pillars of Eternity 2 zmierza na konsole

Jak dowiedział się Game Informer, kontynuacja najlepszego współczesnego izometrycznego RPG (I JUŻ), czyli Pillars of Eternity 2, poza pecetami ukaże się również na konsolach. Nie tylko PS4 i Xboksie One, ale - co ciekawe i warte pochwały - również Switchu. Nad portem miałby pracować nie sam Obsidian, a zatrudniona do tej roboty firma Red Cerberus.

Tworzona przez nią wersja konsolowa ma się według tych doniesień ukazać nieco później niż wydanie pecetowe, zaplanowane na 3 kwietnia. Konsolowcy mieliby poczekać do okresu gwiazdkowego.

Pillars of Eternity II: Deadfire - Backer Update 44 - Making Pillars II Gorgeous

Chociaż informacje te nie są jeszcze oficjalne, to nietrudno w nie uwierzyć. Pierwsza część Pillars of Eternity również ukazała się na konsolach (bez Switcha), choć zdecydowanie później - ponad 2 lata od premiery. Wygląda na to, że okazała się sukcesem i tym razem Obsidian od początku myślał również o innych platformach.

I bardzo dobrze. Maciek Kowalik twierdził wręcz, że na padzie gra się lepiej niż klawiaturą i myszką. Brzmi to trochę jak herezja, ale w pełni to kupuję. Szczególnie po tym, jak dobrze grało mi się na konsoli w Divinity: Original Sin (do tego stopnia, że "dwójkę", chociaż już na pececie, też postanowiłem obsługiwać kontrolerem).

No i im większe potencjalne grono odbiorców dla gry, tym lepiej dla Obsidianu i gatunku. Chwała izometrycznym erpegom!

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (7)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.