Pierwszy rok Guild Wars 2 w liczbach

28 sierpnia 2012 roku pecetową sceną gier zawładnęło Guild Wars 2. Nowe MMORPG od ArenaNet bardzo szybko zyskało uznanie graczy i krytyków, co ostatecznie przełożyło się na wysoką sprzedaż sieciowej rozrywki bez abonamentu. Producent chwali się, że Guild Wars 2 jest najszybciej sprzedającą się grą MMO, a przy okazji prezentuje szereg liczbowych ciekawostek, podsumowujących roczną obecność na rynku.

Jakub Zagalski

(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)Jak wynika z powyższej infografiki, która pojawiła się na oficjalnej stronie gry, Guild Wars 2 zostało dotychczas sprzedane w nakładzie przekraczającym 3,5 miliona egzemplarzy (w styczniu pisaliśmy o 3 milionach egzemplarzy). Jednocześnie do gry loguje się ponad 460 tysięcy graczy, z których najwięcej wciela się w ludzkie (36%) postacie wojowników (16%).

W potyczkach World vs. World gracze zniszczyli przez rok 23 470 844 karawany. Sporo transportowanych zasobów zdążyło więc trafić w niepowołane ręce. Developer zdradził, że najbardziej zabójcze istoty w świecie gry to Risen Thrall. Tutejsze zombiaki mają już na swoim koncie 20 244 620 ubitych graczy. Na szczęście wielu śmiałków wyszło cało z takich starć, między innymi za sprawą pomocnej dłoni wyciągniętej przez innego uczestnika zabawy. ArenaNet naliczyła, że gracze ożywiali się nawzajem już 471 583 637 razy.

Co fanom Guild Wars 2 przyniesie kolejny rok? Jeżeli wierzyć twórcom, czeka nas jeszcze sporo atrakcji. Mike O'Brien, prezes ArenaNet pisał przy okazji wspomnianego podsumowania, że ich MMO jest teraz aktualizowane około pięć razy częściej, niż typowe przedstawicielki gatunku. Pełną wypowiedź znajdziecie tutaj.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.