Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

Pierwsze Dead Island reklamowano nastrojowymi filmikami. Do promocji drugiego zatrudniono kobiety w bikini i czaszki

Strona głównaPierwsze Dead Island reklamowano nastrojowymi filmikami. Do promocji drugiego zatrudniono kobiety w bikini i czaszki
16.11.2012 12:26
Pierwsze Dead Island reklamowano nastrojowymi filmikami. Do promocji drugiego zatrudniono kobiety w bikini i czaszki
marcindmjqtx
marcindmjqtx
bDSFjoMS

W sumie podoba mi się ten pomysł.

bDSFjoMl

Pamiętacie, jak nastrojowy zwiastun promował pierwszą część Dead Island? W przypadku Riptide, kontynuacji serii, twórcy filmików reklamowych poszli jednak w zdecydowanie inną stronę.

Sam B to jeden z grywalnych bohaterów nowej gry Techlandu. W świecie Dead Island jest raperem, którego jedynym hitem jest utwór "Who do You Voodoo, Bitch?". "No Room in Hell" to zaś "ostatni kawałek, który nagrał przed wyjazdem na Banoi", tytułową "martwą wyspę". I tak, w ramach promocji, stworzono prawdziwy teledysk do prawdziwego utworu stworzonego przez nieprawdziwego artystę. Żeby było zabawniej, gościnnie występuje w nim Chamillionaire, raper, który zdecydowanie nie jest wymyśloną postacią.

To nawet całkiem niezły numer. Czaszki, dziewczyny w bikini i tropiki.

bDSFjoMn

Premiera Dead Island: Riptide zaplanowana jest na kwiecień przyszłego roku.

Tomasz Kutera

327023519014082602
bDSFjoNj