Pierwsze Dead Island reklamowano nastrojowymi filmikami. Do promocji drugiego zatrudniono kobiety w bikini i czaszki
W sumie podoba mi się ten pomysł.
16.11.2012 | aktual.: 21.01.2016 16:53
Pamiętacie, jak nastrojowy zwiastun promował pierwszą część Dead Island? W przypadku Riptide, kontynuacji serii, twórcy filmików reklamowych poszli jednak w zdecydowanie inną stronę.
Sam B to jeden z grywalnych bohaterów nowej gry Techlandu. W świecie Dead Island jest raperem, którego jedynym hitem jest utwór "Who do You Voodoo, Bitch?". "No Room in Hell" to zaś "ostatni kawałek, który nagrał przed wyjazdem na Banoi", tytułową "martwą wyspę". I tak, w ramach promocji, stworzono prawdziwy teledysk do prawdziwego utworu stworzonego przez nieprawdziwego artystę. Żeby było zabawniej, gościnnie występuje w nim Chamillionaire, raper, który zdecydowanie nie jest wymyśloną postacią.
To nawet całkiem niezły numer. Czaszki, dziewczyny w bikini i tropiki.
Premiera Dead Island: Riptide zaplanowana jest na kwiecień przyszłego roku.
Tomasz Kutera