Pierwsza aktualizacja State of Decay okazała się niewypałem

Pierwsza aktualizacja State of Decay okazała się niewypałem

Pierwsza aktualizacja State of Decay okazała się niewypałem
marcindmjqtx
17.06.2013 10:58, aktualizacja: 05.01.2016 16:12

Owszem - mogliśmy ją pobrać, ale nie oznacza to, że działała.

Wypuszczenie aktualizacji łatającej kluczowe błędy gry było dla Undead Labs bardzo ważne. Od kilku dni na swoim Twitterze firma na bieżąco informowała o postępie prac. Chodziło głównie o ginących grywalnych bohaterów, postacie blokujące się tu i ówdzie, działanie warsztatu i alarmy o zbyt dużej ilości zarażeń w okolicy.

Łatka została wysłana do Microsoftu, trafiła na serwery Xbox Live, ale choć można ją było pobrać - żadne błędy nie zostały naprawione. Jeff Strain przeprosił za sytuację na forum gry i zapewnił, że studio pracuje ramie w ramie z Microsoftem by rozwiązać problem. Nie wiadomo, kiedy się to stanie. W najgorszym wypadku, zmiany, które miały pojawić się w pierwszej aktualizacji, zostaną zaimplementowane dopiero w drugiej.

State of Decay można zarzucić wiele, jeśli idzie o wykonanie, ale o tym, czemu to świetna i wyjątkowa produkcja, pisałem w recenzji. Bugi owszem, zdarzają się, ale nie trafiłem na nic, co zepsułoby grę "na amen".

źródło: Undead Labs

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)