Pięć dni esportowych mistrzostw - jutro startują Mistrzostwa Świata Intel Extreme Masters

Esporotwych imprez jest sporo, ale IEM w Hanowerze pojawi się imponująca liczba czołowych zawodników StarCraft 2, League of Legends i Counter-Strike 1.6.

Pięć dni esportowych mistrzostw - jutro startują Mistrzostwa Świata Intel Extreme Masters
marcindmjqtx

W meczach Counter-Strike zobaczymy 12 zespołów: SK Gaming, TyLoo, mousesports, Anexis eSports, Natus Vincere, Team WinFakt, Lions eSportKlubb, Moscow Five, fnaticRC, semXorah, Electronic Sahara i polscy mistrzowie ESC ICY BOX, którzy jeszcze w zeszłym roku grali w barwach Frag Executors.

W StarCrafta grać będzie 24 zawodników: Strelok, MMA, KiLLeR, JYP, Socke, viOLet, MC, elfi-, HasuObs, White-Ra, stsound, Killer, dimaga, Zenio, SeleCT, PuMa, Empire.Kas, DarKFoRcE, IdrA, SuperNoVa, Feast, real, w tym dwóch polskich graczy: Nerchio, MaNa.

Z kolei zawody w League of Legends to 12 zespołów: FnaticRaidCall, Counter Logic Gaming, against All authority, Team Dignitas, Millenium, Team ALTERNATE, Team SoloMid, SK Gaming, Moscow Five, Team Sypher, Team Curse i EHOME.

Rozgrywki w fazach grupowych rozpoczynają się jutro o 9 rano i trwać będą aż do finałów w niedzielę. Dokładną rozpiskę kiedy jaki mecz będzie miał miejsce możecie znaleźć tutaj.

Mecze będzie można oglądać na streamach udostępnionych przez organizatorów, jeżeli nie będziecie mogli oglądać na żywo, to na pewno potem w sieci pojawią się powtórki i retransmisje.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.