PhysX także na Wii

Wczoraj okazało się, że deweloperzy piszący gry na PS3 będą mogli korzystać z silnika PhysX, a dziś silnik ten zaaprobowało Nintendo jako narzędzie third party, z którego mogą korzystać autorzy gier. PhysX, który sprawia, że można lepiej symulować zachowanie fizyczne różnych elementów, jest obecny także na Xboksie 360 oraz PC. Powyższy news nie oznacza jednak, że silnik ten będzie dostępny dla każdego dewelopera piszącego na Wii, jak to ma miejsce w przypadku Sony, a po prostu jak ktoś będzie miał ochotę to będzie mógł z niego skorzystać, oczywiście we własnym zakresie. Wygląda na to, że do obsługi tego narzędzia wcale nie potrzeba wielordzeniowych procesorów.

PhysX także na Wii
marcindmjqtx

19.03.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:52

[via Gamasutra]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendowii
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.