PhysX także na Wii

PhysX także na Wii
marcindmjqtx

19.03.2009 18:54, aktual.: 13.01.2016 17:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wczoraj okazało się, że deweloperzy piszący gry na PS3 będą mogli korzystać z silnika PhysX, a dziś silnik ten zaaprobowało Nintendo jako narzędzie third party, z którego mogą korzystać autorzy gier. PhysX, który sprawia, że można lepiej symulować zachowanie fizyczne różnych elementów, jest obecny także na Xboksie 360 oraz PC. Powyższy news nie oznacza jednak, że silnik ten będzie dostępny dla każdego dewelopera piszącego na Wii, jak to ma miejsce w przypadku Sony, a po prostu jak ktoś będzie miał ochotę to będzie mógł z niego skorzystać, oczywiście we własnym zakresie. Wygląda na to, że do obsługi tego narzędzia wcale nie potrzeba wielordzeniowych procesorów.

[via Gamasutra]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także