PGW: Dreams wciąż wygląda dziwnie i niejasno. Ale w pozytywny sposób
Twórcy podczas dłuższej prezentacji postanowili przybliżyć nam przykładowy "sen".
Dreams ma być nie tyle grą, co potężnym narzędziem służącym nam do tworzenia "snów", czyli własnych scenariuszy i gier - od przygodówek, przez wyścigi i platformówki, po horrory. Wciąż trudno zrozumieć jak wiele możliwości da nam studio Media Molecule i w jaki dokładnie sposób je wykorzystamy, ale wizja jest niewątpliwie intrygująca. Być może stanie się też trochę jaśniejsza po obejrzeniu poniższego materiału przedstawiającego przykładowy "sen" i podstawowe założenia Dreams:
Twórcy zapowiadają też możliwości sieciowe, w których będziemy mogli wygłupiać się razem z przyjaciółmi w tworzonych "na żywo" snach. O tym jak to się sprawdzi w praniu, przekonamy się w zaplanowanej na przyszły rok becie.
Patryk Fijałkowski