Peter Moore o planach Sony i Microsoftu na wykorzystanie ruchu w grach

Pamiętacie jeszcze, że poza Gametrak na Xboxa 360 być może zmierza coś znacznie bardziej fajnego jeśli chodzi o wykorzystanie ruchu ciała w grach? Jeśli nie, to warto odświeżyć sobie informacje o firmie 3DV i ich rozmowach z Microsoftem. Jest dobra okazja by powrócić do tego tematu, bo o działaniach na tym polu wypowiedział się Peter Moore.

Peter Moore o planach Sony i Microsoftu na wykorzystanie ruchu w grach
marcindmjqtx

20.04.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:51

Uważam, a znając Microsoft wydaje mi się to nawet oczywiste, że myślą oni obecnie o czymś, co spełni oczekiwania konsumentów jakie pojawią się za trzy, pięć lat, jak ludzie będą chcieli komunikować się z grą. Raczej nie myślą nad tym jak przełożyć sterowanie ruchem na język gier, ale jak zrobić krok dalej. Sądzę, że nad tym właśnie pracują, i że Sony pewnie robi to samo. Ja z kolei myślę sobie, że były szef Xboxa może wiedzieć więcej niż my. Ciekawe czy obu firmom uda się na tym polu prześcignąć Nintendo a raczej przejąć rynek niedzielnych graczy. Ci wszakże raczej nie oczekują skomplikowanej techniki, a jak najbardziej intuicyjnego sterowania.

[via EDGE]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftsony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.