Peter Molyneux stworzył grę opartą na NFT. Zarobiła miliony jeszcze przed wydaniem

Peter Molyneux zapowiedział nową grę zatytułowaną Legacy, która opiera się na blockchainie. Choć o projekcie wciąż nie wiadomo zbyt wiele, studio 22cans odpowiedzialne za tytuł sprzedało już w nim wirtualną ziemię o wartości 40 milionów funtów jako NFT.

Peter Molyneux stworzył grę opartą na NFT. Zarobiła miliony jeszcze przed wydaniem
Źródło zdjęć: © 22cans
Konrad Siwik

16.12.2021 15:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Legacy opisywane jest jako "pierwszy w historii blockchainowy symulator biznesowy". Gra, która ma zadebiutować w 2022 roku, pozwoli graczom budować wirtualne imperia biznesowe i produkować towary na podstawie własnych projektów. Użytkownicy będą mogli handlować między sobą i rywalizować o dominację na otwartym rynku.

Według serwisu Rock Paper Shotgun wirtualne działki zostały sprzedane za 14 tys. ETH, co stanowi równowartość ok. 40,5 mln funtów (ok. 220 mln zł).

"Posiadanie Land NFT pozwala na założenie własnego opartego na blockchainie stowarzyszenia biznesowego w grze Legacy. Będziesz mógł grać w Legacy, jednocześnie zarabiając i będąc właścicielem swojej rozgrywki" – wyjaśniła Gala Games, firma zajmująca się grami blockchain, z którą współpracuje 22cans.

Najnowszy tytuł Petera Molyneuxa opiera się na modelu play-to-earn, czyli pozwala użytkownikom zarabiać na graniu. Ci mogą później kupować wirtualną ziemię i unikalne przedmioty jako NFT za specjalną kryptowalutę LegacyCoin opartą na Ethereum.

Legacy niewątpliwie może przyczynić się do rozwoju tego typu gier. W końcu to jedna z pierwszych produkcji "play-to-earn", która pozwala na zarabianie kryptowalut podczas rozgrywki.

peter molyneuxnftlegacy
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.