Payday 2 za duży na XBLA i PSN - trafi do pudełek

Czyli o tym, jak pomysły 505 Games i Overkill Software nie zmieściły się na konsolowe półki cyfrowe.

Payday 2 za duży na XBLA i PSN - trafi do pudełek
marcindmjqtx

14.05.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:14

David Goldfarb i Tim Woodley nie chcą owijać w bawełnę - panowie nie chcieli po prostu wyrzucać świetnych pomysłów, a do tego zmuszałyby ich ograniczenia konsolowego rynku cyfrowego. Przeniesienie Payday 2 do pudełek sprawi natomiast, że wizja zostanie dostarczona graczom w całości.

A to dla osób czekających na grę bardzo dobra wiadomość - jeśli oczywiście podzielą oni entuzjazm związany z pomysłami, które nie wyleciały z finalnej produkcji. Ale o tym przekonamy się w sierpniu, kiedy Payday 2 trafi na Steam, 360 i PS3.

Paweł Winiarski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.