Patologiczny świat wirtualnych bohaterów popularnych gier komputerowych

Strona głównaPatologiczny świat wirtualnych bohaterów popularnych gier komputerowych
18.04.2009 17:07
Patologiczny świat wirtualnych bohaterów popularnych gier komputerowych
marcindmjqtx
marcindmjqtx

W dniu wczorajszym Katedra Psychologii Emocji i Motywacji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego zorganizowała "I Ogólnopolska Konferencja poświęconą Psychologii Internetu". W jej ramach odbyła się prelekcja Mariusza Gajewskiego pt. "Patologiczny świat wirtualnych bohaterów popularnych gier komputerowych". O autorze możecie poczytać na jego stronie, klikając tutaj (informacje z 2006 roku, może Wam uda się dogooglać  do nowszych).

bEJLREPV

Wracając jednak do wykładu. Mimo, iż na początku pan Gajewski zastrzega, że gry mogą być wykorzystywane w pozytywny sposób, jego prelekcja jest dość jednoznaczna. Nie znajduje się w niej też informacja, że są tytuły skierowane do różnych odbiorców i mamy takie coś, jak kategorie wiekowe itd. Wszystko jest wrzucone do jednego wora. Dodatkowo z treści wykładu wynika, że za dużo to on w te gry wideo nie pograł. W zasadzie to wszystko sprawia, że polemizować z jego tezami sensu trochę nie ma.

W każdym razie. wynotowałem sobie takie oto stwierdzenia:

  • młodzież woli brutalne gry, bo są mniej wymagające i łatwiejsze
  • w grach silniejszy zawsze wygrywa
  • jest wspomniana nieśmiertelna satanistyczno-okultystyczna symbolika
bEJLREPX

Reszta w materiale, który możecie pobrać stąd. Plik powinien też się pojawić na naszym kanale

.

PS mamy też nagranie wykładu o osobowości polskich blogerów, jak coś będzie ciekawego - damy znać

326855294053865514
Udostępnij:
bEJLREQT